فرمانده کل سپاه:

پیگیر مشکلات مردم خوی هستیم/فعالیت ۶۰ گروه جهادی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه با تمام توان در بازسازی مناطق زلزله‌زده در کنار مردم هستیم، گفت: مشکلات و نگرانی مردم خوی به صورت جدی پیگیری می شود.

سرلشکر حسین سلامی ظهر جمعه در بازدید از شهرک ولی عصر یکی از کمپ‌های اسکان اضطراری مناطق زلزله زده خوی اظهار کرد: همه تلاش‌ها بر این جهت متمرکز شده تا مردم هرچه سریع‌تر از این شرایط خارج شوند و مشکلات مردم به سرعت رفع شود.

وی با اشاره به لزوم بازگشت سریع به وضع قبل از زلزله گفت: مردمی که منازلشان آسیب ندیده به دور از فضای نگرانی و شایعات می‌توانند به خانه‌های خود برگردند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه سپاه همانند روزهای نخست زلزله در کنار مردم خوی بوده و در بحث آواربرداری و بازسازی مناطق زلزله زده نیز در کنار مردم است، افزود: دولت تسهیلاتی برای مستأجران در نظر مصوب کرده است و برای تاکید با مسئولین استانی در این زمینه حتماً صحبت می‌کنیم تا نگرانی‌ها و دغدغه‌ها به صورت جدی پیگیری شود.

فرمانده کل سپاه با اشاره به حضور نیروها و امکانات سپاه در منطقه گفت: ماشین آلات مهندسی و اکیپ‌های بسیج سازندگی و بیش از ۶۰ گروه جهادی در منطقه مشغول خدمت رسانی هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه گفت: در بحث پخت غذا روزانه بیش از ۶ هزار غذا در هر وعده پخت می‌شود، البته برخی اردوگاه‌ها پخت بیشتر نیاز است که انجام شود، در بحث گرمایش چادرها و رساندن آب گرم و سرویس‌های بهداشتی و حمام تلاش‌های خوبی شده و برنامه ریزی ها شده تا رضایت مردم جلب شود.

سرلشکر سلامی افزود: البته بهترین و مهمترین کار سرعت بخشیدن به ساخت و تعمیر منازل است تا مردم به خانه‌ها ی خود برگردند چه آنها که تخریب شده و باید بازسازی شوند و چه آنهایی که با تعمیرات جزئی قابل سکونت است.

سرلشگر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از کمپ اسکان اضطراری شهرک ولیعصر این شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی و فرماندار ویژه شهرستان خوی گزارشی از روند امداد رسانی و اسکان اضطراری زلزله زدگان شهرستان خوی ارائه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
سلام نمی دونم این پیام هارودریافت می کنید یانه من یه زلزله زده خوی هستیم باکلی مشکلا ت ودغدغه های زیاد که روسرمون خروارشده نمی دونم که به کجا پناه ببرم والله ما یه خونه باهزارمشکلات ودنگ وفنگ بالا ی خانه پدرشوهرم ساختیم به نام مانیست الان اومدن گفتن بایدتخریب بشود من وبچه هام ازدیروزوقتی شنیدیم دیگه ارام وقرارنداریم الان تکلیف خانه ماچیست که بانداری یه سقف بالاسرواسه خودمون درست کردیم متاسفانه پدرشوهرم هم به رحمت خدا رفتن قبل اینکه به نام ماسندبزنن خودمون هم سبک سازی انجام دادیم