امام جمعه بوشهر:

امیدواریم سفر رئیس‌جمهور به استان بوشهر منشاء خیر باشد

امام جمعه بوشهر گفت: امیدواریم سفر هفته آینده رئیس جمهور و مصوبات آن منشاء برکات و خدمات برای استان بوشهر باشد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری جمعه ۲۸ بهمن در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تبریک فرارسیدن عید بزرگ مبعث اظهار کرد: خدا فرموده که هر کس می‌خواهد کسی را الگوی خود قرار دهد، آخرین رسول خدا بهترین و نیکوترین الگو است و ایشان را معرفی کرده است.

او تصریح کرد: مبعث بزرگترین هدیه تاریخی خداوند بر بشریت است و باید این عید بزرگ را گرامی داشت.

خطیب جمعه بوشهر با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار مردم آذربایجان و تاریخی خواندن شنبه ۲۲ بهمن، اضافه کرد: گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با وجود تبلیغات دشمن علیه انقلاب و اغتشاشات اخیر، حضوری همراه با بصیرت، هوشمندی، نشاط و شور بود و مردم در روستاها و شهرهای کوچک و بزرگ وارد صحنه شدند و حماسه آفریدند.

آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: مردم در این راهپیمایی بزرگ اعلام کردند که در در برابر اندیشه‌های استکبار، محکم پای آرمان‌ها ایستاده‌اند و از انقلاب خود حمایت می‌کنند.

او گفت: مردم استان بوشهر هم اعلام می‌کنند که تا جان دارند در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی از انقلاب دفاع می‌کنند و در این راه پایدار خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی، افزود: چنین مشکلاتی خاص کشور ایران نیست و در بیشتر کشورها وجود دارد که البته مسئولان باید برای رفع آن تلاش کنند؛ ولی در کنار آن باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را نیز دید و نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به سفر پیش روی رئیس‌جمهور به استان بوشهر اضافه کرد: امیدواریم مصوبات سفر قبل رئیس‌جمهور به استان بوشهر اجرایی شود و سفر پیش رو نیز مصوبات خوبی داشته باشد که با تأمین اعتبارات آن و تلاش جهادی مسئولان به سرانجام برسد و برکات و خدمات آن شامل مردم شود.

او با اشاره به در پیش بودن عید نوروز و مناسب بودن شرایط هوایی استان برای سفر، گفت: از مسئولان می‌خواهیم که در کنار توجه به وضعیت رفاه، اسکان، آب و بهداشت گردشگران، برای مسائل فرهنگی نیز برنامه‌ریزی داشته باشند که فرهنگ اسلامی، انقلابی و سنتی استان بوشهر در آن ایام دچار مشکل نشود.

امام جمعه بوشهر همچنین با اشاره به ضرب‌وشتم یک آمربه‌معروف و ناهی‌ازمنکر در بوشهر گفت: برخورد ناشایست و خشن با آمران به معروف و ناهیان از منکر و بی‌تفاوتی برخی مسئولان در این قضیه را محکوم می‌کنیم و خواستار رسیدگی و حمایت از مجریان امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر هستیم.

در این آیین عبادی سیاسی و در میان نمازهای جمعه و عصر، ۱۴ تن از طلبه‌های مدرسه علمیه شهرهای گناوه، برازجان، بوشهر و خورموج به‌دست نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر معمم شدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.