حسینی: تیم ملی اهداف بزرگی پیش رو دارد

عضو تیم ملی تکواندو گفت: حضور در رقابت‌های جام ریاست فدراسیون جهانی در زمان مناسبی انجام شد و اعضای تیم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

میرهاشم حسینی عضو تیم ملی تکواندو کشورمان با اشاره به مسابقات بین المللی ترکیه اظهار داشت: رقابتهای جام ریاست فدراسیون جهانی یکی از مهم ترین رویدادهای تکواندو در قاره اروپا به شمار می رود و خدا را شکر عملکرد کلی تیم ایران خوب بود و اغلب نفرات تیم موفق به کسب مدال شدند. برخی از بازیکنان توانستند مدال طلا را کسب کنند و من هم صاحب مدال برنز شدم.

او ادامه داد: این دوره از مسابقات به دلیل حضور برخی از بهترینهای دنیا در سطح فنی بالایی برگزار شد. اما نکته مهم آن در کنار مدال و امتیاز در مسیر کسب سهمیه المپیک، شناخت نقاط صعف و قوت تکواندوکاران می باشد. تیم ملی اهداف بزرگی دارد و کادر فنی تیم ملی از این رقابتها برای رفع مشکلات فنی بهترین بهره  را می برند.

حسینی افزود: مسئولان فدراسیون تمام تلاش خودشان را می کنند تا ما کمبودی نداشته باشیم و فضای اردوی تیم ملی هم بسیار مناسب است و امکانات خوبی در اختیار داریم. به احتمال زیاد اولین رویدادی که باید در آن شرکت کنیم رقابت های گرند اسلم است و امیدوارم در آن مسابقات هم بتوانم امتیاز خوبی را به دست بیاورم.

عضو تیم ملی تکواندو بیان کرد: در مسابقات ترکیه 2 بار از ناحیه کتف مصدوم شدم و با کتف آسیب دیده مبارزات را ادامه دادم. در حال ریکاوری و ترمیم مصدومیتم هستم و فکر نمی کنم مشکل خاصی باشد و پر قدرت و با انگیزه زیاد در تمرینات شرکت خواهم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار