۷ راه حل ساده برای رفع خرابی جیمیل در گوشی‌های اندرویدی

بسیاری از کاربران برنامه جیمیل از خرابی‌های ناگهانی رنج می‌برند که ممکن است هنگام استفاده از برنامه برای آن‌ها رخ دهد.

کاربران جیمیل از برخی خرابی‌ها در این برنامه شکایت دارند. کاربران ممکن است متوجه شوند که اعلان دریافت نمی‌کنند، ایمیل‌ها دانلود یا ارسال نمی‌شوند، یا برنامه به طور معمول کار نمی‌کند.

راه حل‌های ساده‌ای وجود دارد که در صورت بروز هر گونه مشکل در اپلیکیشن جیمیل در گوشی‌های اندرویدی می‌توان بلافاصله آن‌ها را دنبال کرد و  اپلیکیشن را به حالت عادی برگرداند و مشکل را به طور کامل حل کرد. ما به تعدادی از این راه حل‌ها را در ادامه اشاره می‌کنیم:

-برنامه جیمیل یا مرورگر خود را ببندید و دوباره باز کنید. سعی کنید برخی از سایت‌ها را تصادفی در تلفن اندرویدی خود باز کنید، همانطور که باید تعدادی از سایت‌ها را امتحان کنید و اگر هیچ یک از این سایت‌ها کار نکرد، پس شما مشکل شبکه دارید نه مشکل جیمیل.

-فضای ذخیره سازی باقی مانده در حساب Google Drive خود را بررسی کنید. پیام‌ها و پیوست‌های Gmail فضای ذخیره سازی Google Drive را مصرف می‌کنند. اگر این مشکل وجود داشته باشد مانع از دریافت یا ارسال جیمیل جدید خواهد شد.

-برنامه جیمیل را به‌روزرسانی کنید، اگر نسخه قدیمی‌تری را اجرا می‌کنید، اشکال‌های رفع نشده ممکن است دلیل کار نکردن Gmail باشد.

- دستگاه خود را راه اندازی مجدد کنید؛ با این کار همه چیز روی تلفن شما بسته می‌شود، از جمله فرآیند‌های پس زمینه و هر چیز دیگری. این کار می‌تواند به کار مجدد برنامه کمک کند.

- بررسی کنید که جیمیل برای همگام سازی نامه‌های شما تنظیم شده باشد، و اگر نه، در واقع به خوبی کار می‌کند، ولی نه آنطور که شما می‌خواهید، که در این حالت می‌توانید با مراحل زیر موضوع را بررسی کنید: روی منوی سه خطی کلیک کنید، به پایین بروید و تنظیمات را انتخاب کنید؛ و آدرس ایمیل خود را از لیست انتخاب کنید، سپس مطمئن شوید که Sync Gmail در پایین انتخاب شده است.

- کش برنامه جیمیل را پاک کنید و زمانی که حافظه نهان بیش از حد پر است یا حاوی داده‌های خراب است، نگه داشتن آن مضرتر است، بنابراین می‌توان با وارد کردن موارد زیر این داده‌ها را حذف کرد:
تنظیمات > برنامه‌ها > Gmail > فضای ذخیره‌سازی و حافظه پنهان > پاک کردن حافظه پنهان.

-اگر به نظر می‌رسد که Gmail تا حدی از کار افتاده است، و برخی از پیام‌ها به صندوق ورودی شما نمی‌رسند، ایمیل خود را در یک مرورگر وب باز کنید و قوانین Gmail را که ایجاد کرده اید مرور کنید، احتمالاً قانونی تنظیم شده است تا به طور خودکار انواع خاصی از ایمیل‌ها را حذف می‌کند.

منبع: وبسایت البلد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار