آغاز پیش‌فروش بلیط سفر‌های نوروزی از اول اسفند در البرز

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از آغاز پیش فروش بلیط سفر‌های نورزی از اول اسفند خبر داد و گفت: فعلا درباره افزایش قیمت بلیط‌ها تصمیم‌گیری نشده است.

میثم قدمی با بیان اینکه امسال به دلیل همزمان شدن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان طرح نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زودتر از سال‌های گذشته آغاز می‌شود، افزود: باتوجه به اینکه احتمالا سفرهای نوروزی در هفته پایانی اسفندماه آغاز می‌شود، امسال پیش‌فروش بلیط سفرهای نوروزی نیز زودتر از سال‌های قبل است.

او افزود: عرضه بلیت از ابتدای اسفند آغاز می‌شود که عمدتا به صورت غیرحضوری خواهد بود، اما از هفتم اسفند پیش‌فروش حضوری نیز از سوی دفاتر فروش شرکت‌های حمل و نقل و همچنین در پایانه‌های مسافری انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل راهداری البرز با بیان اینکه هنوز درباره افزایش قیمت بلیط سفرهای نوروزی تصمیم‌گیری نشده، گفت: کانون مرکزی انجمن‌های صنفی رانندگان درخواست افزایش قیمت‌ها را داشته‌ که این مورد در دست بررسی است.

قدمی در پایان از آماده باش ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان برای سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است تا با به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود نسبت به ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی اقدام شایسته صورت بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.