از پیشکسوتان «صبح جمعه با شما» تقدیر شد

آیین نکوداشت برنامه «صبح جمعه با شما» با تقدیر از حسین هاشمی، ایزد کاویانی، داوود منفرد، فرانک رفیعی طاری همراه بود.

آیین نکوداشت برنامه «صبح جمعه با شما» رادیو ایران در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو با حضور علی بخشی‌زاده معاون صدای رسانه ملی، محمدجعفر محمدزاده، مدیر رادیو ایران و ... برگزار شد.

آیین نکوداشت پیشکسوتان «صبح جمعه با شما»

در این مراسم محمدجعفر محمدزاده، مدیر رادیو ایران به عنوان متولی برگزاری این مراسم با ذکر چند بیتی از شاهنامه فردوسی گفت: در قبال وظایفی که برای تجلیل از پیشکسوتان و بزرگان رادیو داشتیم، این تجلیل منجر به حیات و سرزندگی کشور می‌شود. چراکه وقتی جوانان هنرمند می‌بینند بزرگانشان تجلیل می‌شود، به آینده کار در این کشور امیدوار می‌شوند.

آیین نکوداشت پیشکسوتان «صبح جمعه با شما»

محمدزاده ادامه داد: این تجلیل‌ها برای این است حیات و امیدواری در جامعه وجود داشته باشد. امروز افتخار می‌کنیم که از چهار نفر از بزرگان «صبح جمعه با شما»  تقدیر شد.

علی بخشی‌زاده معاون صدای رسانه ملی به عنوان سخنران بعدی این مراسم گفت: از قدیم دانشمندان علم ارتباطات می‌گفتند که برای رسانه کارکرد‌های مختلفی از جمله آموزشی، تفریحی، سرگرمی و ... قائل هستند. رادیو ایران مفتخر است علاوه‌بر داشتن برنامه‌های سرگرمی و طنز بعد اطلاع‌رسانی و آموزشی هم دارد.

معاون صدای رسانه ملی ادامه داد: برنامه‌ها در سال‌های پیش با خلق شخصیت‌هایی کژکارکرد‌های اجتماعی را به گوش شنوندگان رساندند. اگر این برنامه‌ها تذکراتی را به زبان طنز نمی‌دانند، آن‌ها نمی‌توانستند وضع مطلوبی را برای خود متصور شوند. الان هرچه این جلاسات برگزار شود، کم است. امیرالمومنین می‌فرماید: کسی که از مخلوق شکرگزاری نکند، نمی‌تواند از خالق سپاس‌گزاری کند. در این لغت عربی ظرافت خاصی است و آن این است کسی که برای مخلوق خدا زبان تشکر نداشت، هرگز نمی‌تواند  شکر خدا را بجا آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار