آزادی ۷۰۳ زندانی جرایم غیر عمد در آذربایجان غربی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: ۷۰۳ نفر از محکومان مالی و جرایم غیر عمد و بدهکاران نیازمند در استان با پرداخت کمک‌های مردمی در سال جاری آزاد شدند.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی می گوید: امسال با همت و یاری مردم نیک کردار و نیکو سرشت و نوعدوست و تلاش زحمت کشان دستگاه قضایی استان و ستاد مردمی دیه کمک‌های مردمی به میزان ۳۳ میلیارد تومان جمع آوری گردید که نسبت به سال‌های گذشته رشد چشم گیر و قابل توجه ۳۰۰ درصدی را در پی داشته است.

ناصر عتباتی گفت : با این مبلغ تعداد ۷۰۳ نفر از محکومان مالی و بدهکاران که عمدتا سرپرست خانواده و افراد آبرو داری بودند از بند آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی ادامه داد: سنت حسنه کمک به هم نوع از دیرباز در کشور اسلامی ما نمود داشته و هر سال بیشتر از قبل جلوه گر بوده است و با توجه به نزدیکی ماه رحمت و مغفرت الهی امید است امسال نیز مردم شریف استان حماسه‌ای دیگر خلق کنند و رمضان المبارک را برای هم نوعان گرفتار خود سرشار از شادی و گشایش کنند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از رسانه‌های استان خصوصا رسانه ملی هم خواست در این امر مهم و معنوی به کمک دستگاه قضایی استان بیایند و در ترویج سنت حسنه جشن گلریزان که چند سالی است به خوبی در بین مردم جای باز کرده نهایت همکاری را بنمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.