حمایت ماهیانه یک حامی از ۴۶۰۰ فرزند معنوی

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: خیر و حامی برجسته کشوری از ۴۶۰۰ فرزند معنوی خود در فارس حمایت می‌کند.

مرتضی موصلی مدیر کل کمیته امداد فارس از حمایت ۴۶۰۰ فرزند معنوی توسط حامی و خیر برجسته تهرانی خبر داد و با بیان اینکه در حوزه اداره اکرام این نهاد و با همراهی و همدلی خیرین شاهد اتفاقات خوبی هستیم، گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح‌هایی است که نیکوکاران با همراهی و استقبال خوبشان در آن مشارکت دارند.

مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: خیرین در این طرح می‌توانند با میزان و زمان انتخابی خودشان به فرزندان ایتام و محسنین کمک کنند.

او گفت: یکی از حامیان برجسته کشوری که حامی ۸۰۰ فرزند است؛ هفته گذشته با ۲۰۰ نفر ازفرزندان معنوی خود دیدار داشت که در همین جلسه ۳۸۰۰ فرزند جدید را تحت حمایت خود قرار داد و با اهدا کارت هدیه به کلیه فرزندان خود، بورسیه تحصیلی فرزندان نخبه‌ی خود را بر عهده گرفت.

مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: این خیر و حامی علاوه بر واریز ماهیانه در امورات دیگری همچون نذورات قربانی، جهیزیه، مسکن و ... نیز فرزندان خود را همراهی می‌کند.

موصلی گفت: در حال حاضر در استان فارس ۱۲۹ هزار حامی، حمایت از ۳۰ هزار فرزند معنوی خود را بر عهده دارند که در طول یازده ماه گذشته بالغ بر ۱۶۳ میلیارد تومان مساعدت از این طریق و با نیت رسیدگی به این فرزندان جمع آوری شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.