برخورد مقتدرانه با سرقت و سارقان متواری در استان آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: برخورد و دستگیری سارقان، زورگیران و تمام افرادی که در چرخه سرقت نقش دارند، به صورت گسترده‌تر صورت خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه طرح مقتدرانه مبارزه با سرقت و سارقان متواری در سطح استان با نام شهید مدافع امنیت محمد رضا حاجی حسینلو از امروز آغاز می‌شود، گفت: برخورد و دستگیری سارقان، زورگیران و تمام افرادی که در چرخه سرقت نقش دارند، به صورت گسترده‌تر صورت خواهد گرفت.

سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: از امروز طرح مقتدرانه مبارزه با سرقت و سارقان متواری در سطح استان با نام شهید مدافع امنیت محمد رضا حاجی حسینلو و با رمز یا حسین، با هدف تثبیت و ارتقاء امنیت در نقاط جغرافیایی استان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در قالب ۱۸۵ اکیپ خودرویی و بیش از ۲۰۰ اکیپ موتور سیکلت در این طرح حضور مقتدرانه خواهد داشت؛ گفت: در راستای مطالبات مردمی و دستور فرمانده فراجا از امروز برخورد و دستگیری سارقان، زورگیران و تمام افرادی که در چرخه سرقت نقش دارند، به صورت گسترده‌تر صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: برنامه ریزی، آموزش و تعیین اهداف توسط تیم‌های خبره پلیس استان با اشراف اطلاعاتی انجام شده است و محلات آلوده و جرم خیز نیز شناسایی و تیم‌ها به صورت پوششی و غیرمحسوس با هوشمندی، اقتدار و قاطعیت کار مبارزه با سرقت را انجام خواهند داد.

وی خطاب به مالخران و افرادی که کالا‌های مشکوک سرقتی را خرید و فروش می‌کنند نیز گفت: مالخران و آن دسته از افرادی که اقدام به خرید و فروش کالا‌های مشکوک می‌کنند بدانند که اقدامات پیچیده پلیسی علیه آن‌ها شروع شده است و در روز‌های آینده به سراغ آن‌ها می‌رویم و قطعا چرخه سرقت قطع نمی‌شود مگر اینکه مالخران شناسایی و دستگیر شوند چرا که این مالخران هستند که به سرقت دامن می‌زنند.

سردار جهانبخش افزود: برای اجرای این طرح هماهنگی لازم با دستگاه قضایی صورت گرفته و خواستار اعمال مجازات بازدارنده برای سارقان هستیم.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان با اشاره به اینکه هم استانی‌های عزیز می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را سریعاً جهت بررسی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند، خاطر نشان کرد: تلفن ۱۹۷ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش ها، انتقادات و پیشنهادات شهروندان پیرامون عملکرد پلیس در حوزه‌های مختلف مأموریتی می‌باشد و پلیس امیدوار است که با تعامل و همفکری دوسویه با شهروندان، همچنان بتواند با اجرای مأموریت‌های موفقیت آمیز، از تمامی ظرفیت‌های خود، برای ارتقاء روز افزون امنیت اجتماعی استفاده کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قفل ضد دیلم
۱۱:۵۲ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
اول اینکه اگر قفل ضد دیلم گاردمن روی درب نصب باشه که دیگه اصلا دزد نمیتونه از درب وارد بشه حتی اگر چوبی باشه و دوم اینکه اگر فرض بر این باشه که خونه مثل کاروانسرا اینقدر بی درو پیکره که دزدا میتوانند وارد شوند باید یک گاوصندوق واقعی بگیرند که قفل و رمز آن حتی توسط متخصص باز کردن گاوصندوق هم باز یا تخریب نشه و درب گاوصندوق هم واقعا ضد دیلم باشه و همچنین حتما باید به نوعی ساخته شده باشه که بشه به زمین و دیوارهای اطراف رول بولت بشه که دیگه دزدان راهی جز بریدن بدنه نداشته باشند که اگر هر کدوم این ویژگیها در گاوصندوق نباشه در واقع فقط یک جعبه آهنی دارند و نه یک گاوصندوق که باعث میشه تمام اموال ارزشمند را با توهم امنیت داخلش بگذارند که یکجا و با هم و بدون زحمت سرقت شوند. فقط چون نزدیک عیده و سرقتها چند برابر میشه، مخصوصا با این حجم از دلار و سکه که تو خونه ها نگهداری میشه باید روی این نکته مهم هم تاکید کنم که ضد سرقت بودن گاوصندوق به ادعاهای فروشنده نیست بلکه به ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت هستش که یک فروشنده معتبر ارائه میکنه که اگر به هر صورت سرقت شد خسارات سرقت را پرداخت میکنه