دستگیری عامل جراحت شهروند آبادانی

فرمانده انتظامی آبادان گفت : فردی که با تیراندازی یک شهروند آبادانی را مجروح کرده بود دستگیر شد.

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت : در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درباره تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در یکی از مناطق حاشیه این شهرستان، گروهی از ماموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

به گفته او ضارب پس از مجروح کردن مرد ۵۸ ساله آبادانی با استفاده از سلاح کمری از صحنه متواری شد و ماموران پلیس پس از انجام کار اطلاعاتی متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتطامی از کشف و ضبط یک قبضه سلاح جنگی کلت کمری به کار در صحنه جرم به همراه مهمات و فشنگ از مخفیگاه متهم دستگیر شده خبر داد.

سرهنگ کشوری گفت: این دارنده سلاح غیرمجاز در بازجویی فنی علت تیراندازی را اختلاف خانوادگی با شاکی عنوان کرده است و پس از تشکیل پرونده قضایی به همراه فرد شاکی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری ۲ اوباش مسلح نیز در این شهرستان خبر داد که در ازای دریافت پول اقدام به قدرت نمایی با سلاح گرم کلاش و تیراندازی به درب منازل افراد مورد نظر می‌کردند.

او با اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی کلاش همراه با مهمات فشنگ و توقیف یکدستگاه خودروی پراید پلاک مخدوش و بکارگیری در صحنه‌های جرم متعلق به متهمان گفت: متهمان در بازجویی با پلیس به چهار فقره تیراندازی به درب منازل در سطح شهرستان معترف شدند، علیه آنان پرونده قضایی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی و شناسایی سایر متهمان احتمالی  به دادسرا معرفی شدند..

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.