برپایی بازارچه عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی در فارس

مدیر سازمان تعاون روستایی فارس از فاز دوم بزرگترین بازارچه عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی در "قالب طرح مزرعه تا سفره" شبکه تعاون روستایی استان بازدید کرد.

سید کاظم موسوی با اشاره به مصوبه هیئت وزیران مبنی بر عرضه مستقیم ۲۵ درصد محصولات کشاورزی توسط کشاورزان در غرف تعیین شده گفت: در همین راستا و به مناسبت دهه فجر این بازارچه با ۱۲ غرفه در مساحت ۲۸۸ متر مربع احداث شده و با بهینه سازی ۱۴ غرفه موجود در این بازارچه جمعا ۲۶ غرفه در راستای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بازار و تسهیل دسترسی مردم مناطق مختلف شهر به اقلام ارزان و تازه احداث شده است و در تلاش هستیم تا اتفاقات مثبتی در حوزه توسعه و عرضه مستقیم محصولات بخش کشاورزی استان رقم بزنیم.

او کاهش قیمت در واحد‌های صنفی و پرهیز از بی نظمی در بازار را از کارکرد‌های بازارچه عرضه مستقیم دانست و گفت: با توجه به مصوبات کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار، ۱۰۰ غرفه عرضه مستقیم در سطح بازار تشکیل خواهد شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی گفت: همچنین ۱۰ غرفه عرضه محصولات کشاورزی و دو غرفه عرضه مرغ گرم با همکاری سازمان مشاغل و فرآورده‌های شهرداری شیراز، در مناطق پرجمعیت شهر شیراز برای رفاه حال مردم دایر شده است.

گفتنی است آدرس غرف عرضه مستقیم محصولات در سایت سازمان تعاون روستایی استان فارس به آدرس fars.corc.ir در منوی خدمات رسانی "طرح از مزرعه تا سفره" در دسترس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
ساعت 2 ساعت دارم دنبال ادرستون می گردم. ساین هم چک کردم. واقعا...
آخرین اخبار