افزایش ۳۰۰ درصدی بودجه شهرداری شیراز

شهردار شیراز با اشاره به اینکه بودجه شهرداری شیراز ۳۰۰ درصد برای سال ۱۴۰۲ افزایش داشته است، تاکید کرد: در‌ هیچ‌کلان‌شهری تاکنون بودجه هیچ شهرداری صددرصد افزایش نداشته است.

محمدحسن اسدی در گردهمایی مهندسین بسیجی و آئین تجلیل از مهندسین برتر و شهدای مهندس با بیان اینکه باید اخلاق حرفه‌ای را حراست کنیم، گفت: مهندسان باید انتظاراتی که در راستای اخلاق حرفه‌ای از آنان انتظار می‌رود را توجه داشته باشند.

او با تاکید بر نظارت بر ساخت و ساز ساختمان‌ها، گفت: خدمت به مردم از هرکاری بالاتر است.

اسدی با بیان اینکه جایگاه نظام مهندسی فارس در‌کشور، بر حفظ این جایگاه تاکید کرد و گفت: اگر در یک کلان‌شهر زلزله بزرگ بیاید در صورت داشتن ساختمان‌های غیرمناسب، دامن کشور را تا سال‌ها می‌گیرد.

او با بیان اینکه کار ما خالی از عیب و نقصی نیست، از مهندسین خواست ایرادات وارد بر کار‌های تخصصی شهرداری را گوشزد کنند تا روز به روز این ایرادات کمتر شود.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه بودجه شهرداری شیراز ۳۰۰ درصد برای سال ۱۴۰۲ افزایش داشته است، تاکید کرد: در‌هیچ‌کلان‌شهری تاکنون بودجه هیچ شهرداری صددرصد افزایش نداشته، و این افزایش بودجه برای شهرداری شیراز که عمده آن هم عمرانی است، زمینه را برای خدمات شهرداری و عمرانی به شهروندان فراهم‌کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.