صدور تذکر کتبی برای ۵ دفتر خدمات مسافرتی در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از صدور تذکر کتبی برای ۵ دفتر خدمات مسافرتی در استان خبر داد.

 آرمان وطن‌دوست در جلسه کمیته فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان گفت: با نظر اعضای حاضر در این کمیته، برای ۴ دفتر خدمات مسافرتی در شهرستان سنندج و یک دفتر در شهرستان سقز تذکر کتبی صادر شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان اظهار کرد: عدم رعایت قوانین و مقررات و عدم فعالیت دفتر خدمات مسافرتی بارزترین موارد در تصمیم گیری‌های یاد شده بوده است.

او بیان کرد: همچنین در این جلسه برای یک مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان رای صادر و با درخواست یک نفر متقاضی ایجاد نمایندگی دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در استان تهران نیز موافت شد.

وطن‌دوست با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و خدمات‌دهی هرچه بهتر به مسافران و گردشگران افزود: این کمیته به‌عنوان مرجع تصمیم‌گیری در خصوص مسائلی از جمله ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات این بخش تشکیل می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان یادآور شد: عملکرد فعالان این بخش به‌صورت مستمر بررسی و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.