رفع موانع ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در اهر

فرماندار اهر از رفع موانع ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان خبر داد.

آقای غنی‌زاده در جلسه کارگروه رفع موانع تولید بر لزوم گره‌گشایی از موانع واحد‌های تولیدی و صنعتی در راستای اشتغالزایی و تولید تاکید کرد و گفت: برخی موانع سرمایه‌گذاران ناشی از بروکراسی اداری و محدودیت‌هاست به هیچ عنوان قابل‌قبول نیست که واحد‌های تولیدی و صنعتی به دلیل مانع‌تراشی بی‌مورد دستگاه‌ها غیرفعال باشند.

وی از پایش واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان اهر از نظر تولید، اشتغال، موانع و مشکلات خبر داد و یادآور شد: اداره صمت در راستای احصای مشکلات موانع واحد‌های صنعتی و تولیدی شهرستان را پایش کرده و به منظور تسهیل در موانع تولید واحد‌های صنعتی و تولیدی دارای مشکلات و موانع را به ستاد رفع موانع تولید ارجاع می‌دهد.

آقای غنی زاده با اشاره به موانع برخی واحد‌های تولیدی ناشی از کمبود منابع آبی گفت: وضعیت بارندگی‌ها به گونه‌ای است که با کمبود منابع آبی مواجه هستیم با این وجود در طول امسال آب ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی مورد نیاز با مجوز وزارت نیرو و همکاری امور آب و نظام مهندسی شهرستان اهر تامین شده است.

فرماندار اهر اظهار کرد: به دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان تاکید کرده‌ایم تا همراه و همگام با سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان باشند.

آقای غنی‌زاده بر ضرورت احصای مشکلات و موانع واحد‌های پرورش ماهی شهرستان اهر تاکید کرد و گفت: واحد‌های پرورش ماهی شهرستان با مشکلات متعددی مواجه‌اند و با عنایت به محدودیت در منابع آبی به جهاد کشاورزی اهر تاکید کرده‌ایم تا مشکلات واحد‌های پرورش ماهی را به‌صورت جداگانه به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ارجاع دهند چراکه قصد داریم موانع این واحد‌های تولیدی را رفع کنیم.

وی با تاکید بر این‌که حمایت از واحد‌های صنعتی و تولیدی و رفع موانع تولید و اشتغال از اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی است افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید وظیفه دارد تا از واحد‌های تولیدی و صنعتی حمایت و رفع موانع آن‌ها را در چهارچوب قوانین پیگیری کند.

در این جلسه مشکلات و موانع ۱۰ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان اهر بررسی و دستورات لازم جهت رفع موانع ۷ واحد تولیدی صادر شد مشکلات ۳ واحد تولیدی نیز بنا بر تاکید فرماندار اهر جهت بررسی و اعلام نتیجه به دستگاه‌های اجرایی ارجاع گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار