کشف بیش از ۱.۸ تن انواع مواد مخدر در پاکستان

نیروی مبارزه با مواد مخدر پاکستان با کمک سایر نهاد‌های امنیتی این کشور در چند عملیات جداگانه مجموعا ۱۸۷۹ کیلوگرم مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

در یکی از این عملیات‌ها که با مشارکت نیروی مبارزه با مواد مخدر و نیروی دریایی پاکستان انجام شد یک محموله مواد مخد ۲۰۰ کیلو شیشه شناسایی و توقیف گردید.

براساس گزارش دنیانیوز، سخنگوی نیروی دریایی پاکستان با بیان اینکه ارزش این محموله که در آب‌های جنوبی این کشور کشف شده بیش از ۳ میلیارد روپیه است، اعلام کرد: افراد بازداشت شده برای بازجویی پلیس مبارزه با مواد مخدر تحویل داده شده اند.

بخش مبارزه با مواد مخدر پلیس پاکستان هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیرو‌های امنیتی پاکستان در عملیاتی دیگر در ایالت‌های بلوچستان، سند و پنجاب نیز بیش از ۱۶۷۹ کیلوگرم مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

به گفته منابع خبری در این عملیات‌ها ۱۴۰۵ کیلو حشیش، ۹۷ کیلو هروئین، ۲۲ کیلو تریاک،۱۵۴ کیلوگرم آمفتامین و یک کیلو کریستال شناسایی و توقیف گردیده است.

منابع خبری با بیان اینکه ارزش مواد مخدر کشف شده ۵۷.۹ میلیون است، افزودند: در عملیات‌های مذکور ۳۴ نفر بازداشت شده و علیه آن‌ها پرونده تشکیل داده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
عجیب هست.در پاکستان بالاخره ۲۲ کیلو تریاک پلیس گرفته!!!!
احتمالا پلیس تازه کار بوده،فکر کرده برنج هست،دو کیسه گرفته!!°
در شهرهای مرزی بلوچستان پاکستان تریاک در بازار و مغازه ها بوفور هست و عمده بفروش می رسد.فقط نباید کیسه باز شود.یعنی فروش آزاد و مصرف ممنوع است.بر عکس ایران که خرید و فروش ممنوع ولی مصرف کاملا آزاد و ....
آخرین اخبار