بنیاد مسکن اردبیل ۷۵۰ واحد مسکونی برای هموطنان زلزله‌زده خوی احداث می‌کند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل از احداث ۷۵۰ واحد مسکونی توسط این بنیاد برای هموطنان آسیب‌دیده شهرستان خوی خبر داد.

فرهاد سبحانی با اشاره به استقرار ستاد معین بنیاد مسکن استان بلافاصله پس از زلزله خوی در این شهرستان زلزله‌زده و بازدید اخیر استاندار اردبیل، از احداث ۷۵۰ واحد مسکونی توسط این بنیاد برای هموطنان آسیب‌دیده خبر داد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل با اشاره به بازدید اخیر استاندار اردبیل و برخی مسؤولان از مناطق زلزله‌زده خوی اظهار کرد: ۷۵۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل برای هموطنان زلزله‌زده خوی ساخته خواهد شد.

سبحانی افزود: ستاد معین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل بلافاصله پس از زلزله خوی در این شهرستان زلزله‌زده مستقر شده و علی‌رغم فصل سرما عملیات بازسازی را آغاز کرده است.

او تصریح کرد: علاوه بر احداث ۷۵۰ واحد، عملیات تعمیر و مقاوم‌سازی ۱۵۰۰ واحد نیز به ستاد معین بنیاد مسکن اردبیل سپرده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: هم‌اکنون ۵۳ نفر از نیروی انسانی، فنی و اداری و ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای خدمت به زلزله‌زدگان خوی، در این شهرستان زلزله‌زده مستقر هستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار