آغاز طرح ساماندهی پارک شیرین

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرمانشاه از آغاز طرح ساماندهی پارک شیرین خبر داد و گفت : پارک شیرین کرمانشاه به عنوان تفرجگاهی متناسب با استاندارد‌های گردشگری تجهیز می‌شود.

برومند نامداری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه پارک شیرین از پارک‌های قدیمی شهر است گفت:در تلاش هستیم این پارک را به محلی مناسب برای استفاده شهروندان تبدیل کنیم.

برومند نامداری افزود: پارک شیرین بیش از ده هکتار مساحت دارد و با توجه به قرار گرفتن آن در نزدیکی پیاده راه پزشکان میتواند مکانی باشد برای گردش و استراحت افرادی که جهت کار‌های درمانی از دیگر نقاط به محدوده پارکینگ شهرداری مراجعه میکنند.

وی با بیان اینکه طرح ساماندهی پارک شیرین مدتی است آغاز شده تصریح کرد: ترمیم چمن پارک به مساحت ۸۰۰ متر مربع، جمع آوری نخاله‌های ساختمانی، زباله‌ها، لاشه‌های سنگ‌های ریزشی از دیواره صخره ای، نظافت آب نماها، پاکسازی علف‌های هرز و هرس درختان از اقداماتی است که در پارک شیرین انجام شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرمانشاه گفت: به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم که بتوانیم چندین طرح ویژه را در پارک شیرین کرمانشاه اجرایی کنیم همچون ساخت هتل.

وی یاد آور شد: افرادی که علاقمند به مشارکت در این زمینه هستند می‌توانند به بخش سرمایه گذاری شهرداری مراجعه و تمام اطلاعات و جزییات پروژه در اختیارشان قرار داده میشود.

برومند نامداری روکش آسفالت، اجرای پیاده رو با تایل، ترمیم جدول‌های شکسته، اصلاح سیستم آبیاری پارک در راستای استفاده بهینه از منابع آبی، ایجاد تأسیسات روشنایی، نصب آلاچیق، ساخت سرویس‌های بهداشتی و رنگ آمیزی اصولی تمامی المان‌ها و جدول‌ها را از دیگر برنامه‌های در دست اجرا در پارک شیرین کرمانشاه عنوان کردو گفت: بخش عمده‌ای از تغییرات تا پایان سال انجام و به دنبال آن هستیم پارک شیرین در نوروز ۱۴۰۲ آماده استفاده باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار