«ناامنی» گریبانگیر رژیم صهیونیستی شده است

افزایش احساس ناامنی صهیونیست‌ها سبب شده است کابینه این رژیم به ایمن سازی اماکن عمومی بخصوص ایستگاه‌های اتوبوس و تقویت نیرو‌های امنیتی روی بیاورد.

 افزایش احساس ناامنی صهیونیست‌ها بخصوص در قدس سبب شده است کابینه این رژیم برای حمایت از شهرک نشینان به ایمن سازی اماکن عمومی بخصوص ایستگاه‌های اتوبوس و تقویت نیرو‌های امنیتی روی بیاورد.

براساس گزارش فلسطین الان، «ناامنی» گریبانگیر رژیم صهیونیستی شده است و کابینه این رژیم از بیم عملیات شهادت‌طلبانه، تصمیم به ایمن‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در قدس گرفته است.

این کار در دو مرحله انجام می‌شود که در مرحله اول سیصد ایستگاه که خطر عملیات آن‌ها را تهدید می‌کند، ایمن‌سازی می‌شوند و در مرحله دوم نیز هفتصد ایستگاه دیگر ایمن‌سازی خواهند شد. این طرح شامل تقویت نیرو‌های پلیس و گارد مرزی در ایستگاه‌های اتوبوس و مراکز تجاری اصلی در قدس نیز می‌شود.

وخامت اوضاع امنیتی و احساس ناامنی شهرک نشینان در قدس ناشی از اقدامات ایتمار بن غفیر وزیر امنیت داخلی رژیم اشغالگر است که نتیجه‌ای جز افزایش عملیات و ادامه تنش‌ها در کرانه باختری نخواهد داشت و حملات موشکی از نوار غزه نیز نشان دهنده کاهش قدرت بازدارندگی است. به این ترتیب آیا این اقدامات و تدابیر می‌تواند از شهرک نشینان ساکن قدس در برابر عملیات محافظت کند؟

این درحالی است که منابع صهیونیستی تایید کردند بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم با دو وزیر جنجالی کابینه خود اختلاف پیدا کرده و از سران اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی خواسته آن دو را کنترل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار