رسانه‌ها از دستگاه‌های اجرایی مطالبه‌گری داشته باشند

فرمانده انتظامی استان قم یکی از مهمترین وظایف رسانه‌ها را مطالبه گری از مسئولان ذکر کرد و گفت:‌خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم، پل ارتباطی را بین مردم و مسئولان بر عهده دارند.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم گفت: در بخش مهم اطلاع رسانی فراجا، رسانه نقش مدعی العموم را دارد و باید از دستگاه‌ها مطالبه‌گری کند تا در نهایت شاهد آگاه سازی عمومی و تنویر افکار عمومی باشیم.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: رسانه نقش مهمی در تولید امنیت و انتقال مطالبات مردم به پلیس دارد و باید موضوعات جامعه را به صورت جامع منتقل کند تا شاهد افزایش احساس امنیت باشیم.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه احساس ناامنی در جامعه باعث بهره‌برداری رسانه‌های معاند می‌شود، عنوان کرد: در این بین نقش موثر تعامل پلیس با رسانه‌ها مهم است چرا که بیشترین سطح تماس با مردم در نیرو‌های مسلح کشور را پلیس دارد و یکی از دلایل اصلی رشد پلیس در چند سال اخیر قطعا مطالبه‌گری و رصد فعالیت‌های آن توسط رسانه‌ها بوده‌است.

فرمانده انتظامی استان قم تاکید کرد: پلیس همواره در تلاش است تا درکوتاه‌ترین زمان به مردم خدمات بدهد و این موضوع باعث خدمت رسانی شفاف تر، سلامت کار و رضایت‌مندی آنان می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار