اجرای عملیات جاده‌ای در محور سوادکوه از ۶ اسفند

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی در محور سوادکوه از ۶ اسفند تا ۱۵ اسفند ماه به علت عملیات جاده‌ای خبر داد.

سرهنگ یداله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به درخواست مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مبنی بر صدور مجوز عملیات کارگاه جاده‌ای در محور سوادکوه محدوده "پادگان دوآب" محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

او با بیان اینکه این محدودیت‌ها از ۶ بهمن ماه تا ۱۵ اسفند اعمال خواهد شد، افزود: محدودیت‌های ترافیکی بصورت ۲۴ ساعته بغیر از روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه، ایام تعطلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه اجرای این عملیات جاده‌ای جهت اجرای عملیات ارتقاء و نصب سازه سامانه توزین در حال حرکت انجام خواهد شد، گفت: یک خط عبوری مسدود بوده و تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از خط دیگر انجام می‌گردد.

سرهنگ جهان تاب از رانندگان و سایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات راهور پلیس و عوامل راهداری را در اجرای ماموریت یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار