افزایش ۳۰ درصدی مصرف آب با شروع خانه تکانی‌ها در اردبیل

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با ابراز نگرانی از افزایش ۲۰ الی ۳۰ درصدی مصرف آب شرب در استان با آغاز خانه تکانی‌های عید، خواستار مدیریت مصرف شد.

علی حیدری با ابراز نگرانی از افزایش ۲۰ الی ۳۰ درصدی مصرف آب شرب در استان با آغاز خانه تکانی‌های عید، خواستار مدیریت مصرف بهینه آب توسط مردم در شرایط موجود شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در ششمین جلسه شورای اقامه نماز شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با عنوان کاهش شدید بارندگی‌ها در سال آبی جدید گفت: میزان بارندگی‌ها در سطح استان نسبت به سال آبی گذشته ۴۰ درصد و نسبت به بلند مدت ۵۰ درصد کاهش یافته است که از این رو مردم باید صرفه جویی در مصرف آب علی الخصوص در روز‌های پایانی سال را به عنوان یک امر انسانی، اخلاقی و دینی بیشتر مد نظر قرار داده و از مصرف آب در انجام خانه تکانی‌ها بپرهیزند.

حیدری فلسفه و تبیین اهمیت نماز زا یکی از اصلی‌ترین راه‌های رسیدن به خدا عنوان کرد و گفت: مساله نماز تنها در بعد شخصی افراد موثر نیست، بلکه بعد اجتماعی آن و در جامعه و محیط کار نیز بسیار اثرگذار است.

او با تاکید لزوم نگاه مستقل به امر نماز در اجرای برنامه‌‎های فرهنگی افزود: توجه به ارزش نماز در محیط اداری هم وظیفه سازمانی و هم وظیفه اخلاقی ما بوده و در این مسیر باید از تمامی راهکار‌ها و ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.