استاندار کردستان:

انقلاب اسلامی ادامه قیام امام حسین (ع) است

اسماعیل زارعی کوشا گفت: انقلاب اسلامی ادامه قیام امام حسین (ع) است و باید نگاه ما برای حل مسایل به داخل باشد.

استاندار کردستان شامگاه  جمعه در جشن میلاد امام حسین (ع) در جمع مردم قروه، ضمن تبریک به مناسبت ایام شعبانیه و اعیاد پر برکت این ماه، به وقایع اخیر کشور و نقشه شوم دشمنان برای بر هم زدن امنیت کشور پرداخت و گفت: این‌هایی که امروز مدعی حمایت از حقوق کرد‌ها شده‌اند در زمان قتل عام کرد‌ها به دست صدام با او همکاری می‌کردند.

اسماعیل زارعی کوشا به حمله داعش به عراق هم اشاره کرد و افزود: آن زمان که داعش کرد‌های بی گناه مسلمان و ایزدی را کشتار می‌کرد همین مدعیان حقوق بشر ساکت بودند.

او گفت: برای دشمن نه کرد و نه شیعه و سنی بودن مهم است بلکه آنان به دنبال اختلاف‌افکنی و ویرانی کشور هستند.

استاندار کردستان با تکریم مقام شامخ شهدا به مظلومیت شهدای امنیت پرداخته و گفت: شهید اردلان در نهایت غربت و مظلومیت به دست اشرار و مزدوران ضد انقلاب در بانه به شهادت رسید، در سنندج هم شهید یوسفی که کرد اهل سنت بود تنها به این دلیل که کارت عضویت پرسنل نیروی انتظامی داشت، در مسیر بازگشت به خانه با آن وضع اسفناک و جنایتکارانه به شهادت رسید.

زارغی کوشا در ادامه انقلاب اسلامی را ادامه قیام امام حسین علیه السلام دانست و تاکید کرد که باید نگاه ما برای حل مسایل به داخل باشد و اکنون در سایه وحدت و همبستگی اقوام و مذاهب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری شاهد ایرانی مقتدر در تمام عرصه‌ها هستیم.

او در پایان سخنان خود مردم قروه را یار و یاور انقلاب در همه‌ی عرصه‌ها عنوان کرد و افزود: این مردم بزرگوار همیشه حامی انقلاب بوده‌اند، اما دشمن با خیال خام گمان می‌کرد که می‌تواند این پایگاه انقلاب را دچار خدشه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.