فعالیت ۶۰۰ نخبه کرمانشاهی در مرکز علمی فناوری سپاه

معاون علمی فناوری سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه از فعالیت ۶۰۰ نخبه کرمانشاهی در مرکز علمی فناوری سپاه استان خبر داد.

کوروش بابلی معاون علمی فناوری سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه از فعالیت ۶۰۰ نخبه کرمانشاهی در مرکز علمی پژوهشی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خبر داد و گفت : معاونت علمی فناوری سپاه از ایده‌های برتر و اندیشمندان حمایت مادی و معنوی خواهد کرد.

معاون علمی فناوری سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: وظیفه این معاونت شناسایی نخبگان بسیجی در حوزه‌های علم و فناوری، علوم پایه، علوم انسانی و پزشکی است.

وی گفت: این معاونت نخبگان بسیجی و افراد کارآمد را شناسایی کرده و در آن حوزه تخصصی مسائل بومی، محلی و کشوری توسط نخبگان شناسایی و در نظام حل مسئله برای آن راهکار ارائه می‌دهد.

بابلی با اشاره به اینکه به طور میانگین سالیانه از حدود ۷۰ اختراع بسیجیان حمایت مالی معنوی می‌شود، خاطرنشان کرد: بعضی از این اختراعات به مرحله تجاری‌سازی رسیده و در پی آن اشتغال و تولید ایجاد شده است.

وی در خصوص بسیج علمی گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که به فرمان امام خمینی (ره) پایه‌گذاری شد و از آن زمان تاکنون تمامی شاخه‌های آن با نیت الهی و با هدف خدمت‌رسانی در تمام عرصه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری موفق داشته است.

بابلی گفت: معاونت علمی پژوهشی به عنوان دبیر قرارگاه جهاد علمی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان تعیین شده که همین امر باعث شده که یک نوع فراگیری و اشرافیت بر کار‌های علمی همه اقشار بسیج داشته باشد.

وی پیشرفت علمی را ضرورتی حیاتی برای کشور دانست و اظهار داشت: این پیشرفت علمی باید با تکیه بر تولید بومی علم و همراه با خودباوری و امید به موفقیت و حرکت جهادی باشد استان کرمانشاه نیز در این زمینه رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است و امیدواریم این روند صعودی و پیشرفت علمی تداوم داشته باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.