نرخ تاسیسات گردشگری قزوین برای نوروز افزایش نمی‌یابد

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: تاسیسات گردشگری قزوین براساس هماهنگی‌های انجام شده و مصوبات ستاد هماهنگی خدمات سفر استان برای تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ افزایش نرخ ندارند.

نادر محمدی معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: مقرر شده تا تمامی اماکن و تاسیسات گردشگری قزوین با نرخ‌های فعلی در ایام نوروز به مسافران خدمات ارایه کنند و هرگونه تغییر قیمت در ارایه خدمات به پس از تعطیلات نوروزی موکول شده است.

وی با بیان اینکه بازرسی از اماکن و تاسیسات گردشگری قزوین در راستای خدمات دهی مطلوب به مسافران در ایام پایانی سال آغاز شده است، اظهار کرد: در این بازرسی‌ها نواقص و کاستی‌ها به مالکان تذکر داده می‌شود تا برای تعطیلات نوروزی نسبت به رفع و اصلاح موارد اقدام شود.

این مسوول گفت: مرحله دوم بازرسی‌ها از تاسیسات گردشگری استان قزوین از پانزدهم اسفند ماه آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین اظهار کرد: بازرسی‌های یاد شده با مشارکت دستگاه‌هایی نظیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی، ستاد اقامه نماز و تعزیرات حکومتی انجام می‌شوند.

وی اظهار کرد: رعایت نکات بهداشتی و نرخ نامه‌های مصوب از سوی اماکن و تاسیسات گردشگری در این بازرسی‌ها زیر ذره بین قرار می‌گیرد.

استان قزوین دارای حدود ۲۵۰ واحد تاسیسات گردشگری است که شامل مجتمع‌های خدماتی و پذیرایی، واحد‌های اقامتگاهی (هتل، هتل آپارتمان، میهمان پذیر و اقامتگاه‌های بوم گردی) و دفاتر خدمات مسافرتی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار