سامسونگ سال آینده ۶ گوشی تاشو عرضه می‌کند

گوشی‌های هوشمند تاشو به تدریج محبوب‌تر می‌شوند و به نظر می‌رسد به زودی به جریان اصلی تبدیل خواهند شد.

به نظر می‌رسد OEM کره‌ای در حال برنامه ریزی برای گسترش بیشتر مجموعه خود با عرضه ۶ دستگاه تاشو در سال ۲۰۲۴ است. علاوه بر این، این برند همچنین با حذف مدل پلاس در سال آینده، سری S خود را سازماندهی مجدد خواهد کرد.

به گفته کاربر توئیتر @RGcloudS، سامسونگ در نظر دارد سال آینده تغییرات قابل توجهی در مجموعه گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های خود ایجاد کند. این برند می‌تواند تا ۶ دستگاه تاشو را در سال آینده عرضه کند، یعنی Galaxy Z Flex، Z Fold Ultra، Z Flip Ultra و به ویژه Z Tab. گلکسی زد فولد معمولی و گلکسی زد فلیپ نیز شامل می‌شوند.

این منبع ادعا می‌کند که مدل‌های مارک Z Ultra از صفحه نمایش ۴K سامسونگ استفاده می‌کنند، در حالی که مدل‌های استاندارد Z از صفحه نمایش QHD ساخت BOE استفاده می‌کنند. علاوه بر این، Z Flip می‌تواند با صفحه نمایش ۲K ساخت سامسونگ یا پنل FHD BOE عرضه شود.

قابل ذکر است، ادعا شده است که Samsung Galaxy Z Flex یک گوشی هوشمند سه تایی خواهد بود، به این معنی که برخلاف گوشی‌های تاشو معمولی، سه بار تا می‌شود. علاوه بر این، ظاهراً این شرکت در حال کار بر روی یک تبلت تاشو به نام Galaxy Z Tab است. از آنجایی که این تبلت تاشو خواهد بود، می‌توانید انتظار داشته باشید که نمایشگر نسبتا بزرگتری ارائه دهد.

علاوه بر این، کاربر توئیتر ادعا می‌کند که سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه سری‌های میان رده جدید به نام سری Galaxy K است. در حالی که ما اطلاعات زیادی در مورد خط تولید جدید نداریم، احتمالا زیر سری گلکسی A قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، گزارش شده است که شرکت کره‌ای مدل گلکسی S۲۴+ را در سال آینده کنار گذاشته و یک مدل پریمیوم جدید در این سری عرضه خواهد کرد.

توجه داشته باشید که هیچ تایید رسمی در مورد هیچ یک از جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط RGcloudS وجود ندارد. بنابراین، توصیه می‌کنیم این اطلاعات را تا زمانی که منابع موثق‌تر یا اظهارات رسمی در دسترس قرار نگیرید، همراهی کنید.

برچسب ها: سامسونگ ، گوشی تاشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار