فرمانده کل سپاه پاسداران:

اروپایی‌ها در ماجرای جنگ اوکراین علیه ایران اتهام زنی می‌کنند

سلامی گفت: اروپایی‌ها امروز در ماجرای جنگ اوکراین با اتهام زنی چه غوغایی علیه ایران به‌پا کرده‌اند، اما به رفتار تاریخی خودشان در جنگ تحمیلی نگاه نمی‌کند.

سردار سرلشکر حسین سلامی در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با انتقاد صریح از اروپایی‌ها به دلیل «اتهام زنی» و ایجاد «غوغا» در ماجرای جنگ اوکراین گفت: زرادخانه‌های شیمیایی عراق را همین کشور‌های اروپایی از جمله آلمان و انگلیس و فرانسه در کردند.

او خطاب به اروپا یادآور شد: این شما بودید که سلاح شیمیایی را در اختیار عراق قرار دادید تا جوانان ایرانی را با آن شرایط دردناک راهی بیمارستان کنید و بسیاری از آن‌ها جسم تاول زده خود را در اروپا درمان کردند.

سردار سرلشکر سلامی افزود که همان انگلیسی‌ها و آلمانی‌ها که حامی اصلی این اتفاقات بودند حالا در حال فریب دادن جوانان ایرانی با رسانه هستند. 

فرمانده کل سپاه متذکر شد که اگر جوان ایرانی این تاریخ را نداند گمان میکند این اروپایی‌ها که شیک لباس می‌پوشند و حرف می‌زنند واقعیت شان همین است در حالی که این‌ها جنایات وسیعی در تاریخ علیه بشریت داشته‌اند.

این مقام ارشد نظامی کشور همچنین اروپا را میدان جنگی برای مقابله علیه مردم ایران در زمان حال عنوان کرد که مقامات آن‌ها نیز آشکارا از براندازی حمایت کرده و پناهگاه تروریست‌ها و تجزیه طلبان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۲۰:۵۹ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
#قدرت ششم حق وتو جهان ،ایران عزیز ما
این حق مسلم ما ایرانیان است
هزاران درود و آفرین بر نخبگان و دانشمندانمان