تشدید نظارت بر بازار نوروز و رمضان اصفهان

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان گفت: طرح ویژه تشدید نظارت بر بازار از دهم اسفند تا پانزدهم فروردین اجرا می‌شود.

حسین ایراندوست سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان گفت: با همکاری بازرسان سازمان جهاد‌کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اصناف همچنین علوم پزشکی و دامپزشکی نظارت بر قیمت‌ها و سلامت اقلام مصرفی مردم برای نوروز و ماه مبارک رمضان تشدید می‌شود.


او افزود: قرار است نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا نیز برگزار شود تا مردم بتوانند کالا‌های اساسی مورد نیاز خود را بی واسطه خریداری کنند.


سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان با اشاره به اینکه سهمیه کالا‌هایی مانند گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد دریافت شده و این اقلام در حال توزیع است گفت: طبق آماری که داریم نرخ گوشت بسیار پایین‌تر از نرخی است که در فضای مجازی اعلام می‌شود؛ از عوامل نظارتی جهادکشاورزی هم خواسته شده بر عرضه گوشت قرمز از کشتارگاه تا فروشگاه‌ها و مغازه‌ها نظارت کنند تا دست‌به‌دست شدن‌های متوالی بهانه افزایش قیمت نشود.
ایراندوست ادامه داد: شرایط اصفهان با توجه به اینکه صادرکننده گوشت گوساله نیز هست، خوب است، اما متأسفانه برخی افراد به دنبال ایجاد التهاب در این حوزه و در روز‌های پایانی سال هستند؛ البته اتحادیه اعلام کرده اگر شرایط فراهم شود آماده است تا گوشت گوساله را با قیمت مناسب عرضه کند، چون به‌اندازه کافی گوساله پرواری در استان وجود دارد.


او گفت: قیمت مصوب مرغ گرم هر کیلوگرم ۶٣ هزار تومان و تخم‌مرغ شانه‌ای کیلویی ۴٧ هزار و ٢٠٠ تومان است و دیگر اقلام نیز تقریباً با همان قیمتی که عرضه می‌شد در حال توزیع و گفتنی است توزیع دو هزار تن مرغ منجمد از دیروز آغاز شده است.


سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان با تاکید بر اینکه بابت فراوانی کالا نگرانی نداریم تصریح کرد: قرار نیست هیچ‌گونه افزایش قیمتی در بازار گوشت، مرغ، شیر و تخم‌مرغ رخ دهد؛ فراوانی کالا در خصوص کالا‌های تازه و منجمد هم در دستور کار است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار