بازار پوشاک شب عید با استفاده از فضای مجازی تنظیم می شود

مدیرکل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت، از بهره‌گیری نوین بستر فضای مجازی در تنظیم بازار پوشاک و کیف و کفش جهت خرید به‌صرفه خبر داد.

آقای محمدحسین قمری درباره بهره‌گیری نوین از بستر فضای مجازی در تنظیم بازار پوشاک و سایر اقلام نظیر کیف و کفش جهت خرید به صرفه محصولات توسط آحاد مصرف کنندگان، گفت: برای نخستین مرتبه در سطح کشور این طرح با همکاری دفاتر تخصصی نساجی و پوشاک، آماد و توزیع وزارت صمت و مشارکت اتحادیه کشوری کسب و کار مجازی و پلتفرم‌ها تحت عنوان پویش پوشاک اقتصادی با نام «به‌صرفه بازار پوشاک» از ابتدای نیمه دوم اسفندماه در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

او گفت: ازآنجا که هم اکنون برندهای معتبر و تولیدکنندگان بزرگ پوشاک کشور با این سکوها و پلتفرم‌ها همکاری دارند، لذا این پویش قابلیت تأمین نظر تمام اقشار مصرف کننده به‌ویژه اقشار کم درآمد کشور را خواهد داشت.

مدیرکل دفتر خدمات عمومی (مرکز اصناف و بازرگانان) وزارت صمت اضافه کرد: در این پویش همه واحدها مکلف به عرضه محصولات با کیفیت خود با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصد و بالاتر هستند.

او تاکید کرد: ارسال رایگان، یک‌بار امکان تعویض، تنوع فراوان محصولات و نرخ‌های به صرفه در مقایسه این کالاها با نمونه آنها در فضای حقیقی از خصوصیات بزرگ این پویش به شمار می‌رود.

قمری درباره اطمینان مصرف کنندگان گفت: همه فعالیت واحدها عرضه کننده کالا در فضای مجازی تحت نظارت کمیته نظارت بر فضای مجازی وزارت صمت است.

اودر مورد مشارکت گسترده اصناف و تشکل‌های صنفی در جشنواره فروش فوق‌العاده واحدهای صنفی با نظارت اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف جهت تنظیم بازار اقلام مورد نیاز خانوارها در شب عید، گفت: در طرح جشنواره فروش فوق‌العاده، نزدیک به ۱۵۰ هزار واحد توزیعی با حمایت تولیدکنندگان بزرگ پوشاک و کیف و کفش کشور از طریق حذف واسطه‌های اضافی، کالاهای مورد نیاز را مستقیماً عرضه می‌کنند که مطمئناً این تخفیفات ویژه، باعث جلب رضایت آحاد جامعه می‌شود.

مدیرکل دفتر خدمات عمومی (مرکز اصناف و بازرگانان) وزارت صمت، همچنین برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با همکاری واحدهای تولیدی و اصناف کشور توسط ادارات کل صمت و ستادهای تنظیم بازار استانی سراسر کشور را از دیگر اقدامات وزارت صنعت معدن و تجارت، در راستای حمایت از مصرف کنندگان به‌ویژه اقشار کم درآمد برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار