پرسپولیس ۳ - ۰ نفت مسجدسلیمان/ شاگردان یحیی با برد یکقدم به صدر نزدیک‌تر شدند + فیلم

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال برابر نفت مسجد سلیمان به برتری رسید و با غلبه بر قعرنشین جدول، هم امتیاز با سپاهان شد اما صدرنشین نشد.

در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر، پرسپولیس میزبان نفت مسجد سلیمان است. سرخ‌ها پس از پیروزی روحیه بخش در جام حذفی مقابل سپاهان حالا برای پس گرفتن صدر جدول از این تیم اصفهانی تلاش کرد.

به نوعی دو تیم محکوم به پیروزی هستند. پرسپولیس با توجه به بازی‌های پر نوسان در نیم فصل دوم دیگر فرصت اشتباه ندارد و از آن طرف نفت مسجد سلیمان، یکی از گزینه‌های اصلی سقوط است و بازی‌های باقی‌مانده برای‌شان حکم فینال را دارد.

تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۶:۴۵ در جریان رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

اطلاعات بازی

  • هفته‌ بیست و یکم مسابقات لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس
  • تاریخ و زمان: دوشنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۵
  • مکان: ورزشگاه آزادی تهران
  • داوران: کوپال ناظمی - محمد علی پورمتقی - دانیال باشنده - سعاد وفاپیشه - ناظر داوری: محمدرضا فلاح  

ترکیب پرسپولیس: 

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر و لئاندرو پریرا

سرمربی پرسپولیس: یحیی گل محمدی

ترکیب نفت مسجدسلیمان:

فرهاد مجدکرمانشاهی، عقیل کعبی، محمد خرم‌الحسینی، پیمان رنجبری، پیمان میری، رضا مغانلو، حسین گودرزی، جهانبخش ذبیحی طاهر، محمود صالحی، محمد مهدی احمدی و اسماعیل بابایی

سرمربی نفت مسجدسلیمان: رضا عنایتی

لحظات حساس:

ساعت ۱۶:۴۵ : بازی با سوت داور آغاز شد.

دقیقه ۱ : در همان لحظات ابتدایی مسابقه، بازیکنان نفت مسجدسلیمان ارسالی را انجام دادند که علیرضا بیرانوند با یک خروج به موقع توپ را به آغوش کشید.

دقیقه ۲ : عیسی آل کثیر از گوشه زمین حرکت انفرادی را انجام داد که در نهایت با توپ به بیرون رفت.

دقیقه ۴ : مهدی ترابی با یک ارسال زیبا، وحدت هنانوف را در موقعیت مناسبی صاحب توپ کرد، ولی کنترل توپ ضعیف این بازیکن باعث شد موقعیت برای سرخ‌ها از دست برود.

دقیقه ۶ : سید محمد خرم الحسینی بازیکن نفت مسجدسلیمان بعد از برخورد با بازیکنان پرسپولیس از ناحیه دست دچار مصدومیت شد و تیم پزشکی پرسپولیس برای بررسی وضعیت او به میدان آمدند.

دقیقه ۸ : بازیکنان نفت مسجدسلیمان صاحب ضربه کرنر شدند و ضربه را مستقیم زدند که علیرضا بیرانوند آن را دور کرد.

دقیقه ۹ :بازیکنان پرسپولیس حمله‌ای را از سمت چپ شکل دادند که ارسال وحید امیری را فرهاد کرمانشاهی به راحتی به آغوش کشید.

دقیقه ۱۱ :علیرضا بیرانوند در خط دفاعی توپ را به سینا اسدبیگی داد که این بازیکن توپ را لو داد و در ادامه مجبور شد روی بازیکن نفت مسجدسلیمان خطای پنالتی مرتکب شود.

دقیقه ۱۳ : پیمان میری پشت ضربه پنالتی نفت مسجدسلیمان قرار گرفت که ضربه او را علیرضا بیرانوند به زیبایی مهار کرد.

دقیقه ۱۵ : بازیکنان نفت مسجدسلیمان صاحب چند ضربه کرنر شدند که موفق نشدند از هیچکدام بهره‌ای ببرند و موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت.

دقیقه ۱۹ : امید عالیشاه سعی کرد با پاس در عمق لئاندرو پریرا را صاحب توپ کند که فرهاد کرمانشاهی با یک خروج به موقع، توپ را به آغوش کشید.

دقیقه ۲۲ ( پرسپولیس 1 - 0 نفت مسجد سلیمان/گل سینا اسدبیگی): بازیکنان پرسپولیس حمله‌ای را از سمت چپ شکل دادند. پاس‌های متوالی سرخ پوشان در نهایت با ارسال وحید امیری همراه شد که بازیکنان نفت مسجدسلیمان ابتدا آن را برگشت دادند، ولی در ادامه شلیک سینا اسدبیگی باعث شد سرخ پوشان تهرانی به گل اول برسند.

دقیقه ۲۴ : توپ به سمت چپ رسید و محمد مهدی احمدی صاحب توپ شد. این بازیکن پس از دریبل چند بازیکن پرسپولیس، از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که ضربه اش به مدافعان پرسپولیس برخورد داشت.

دقیقه ۲۷ : بازیکنان نفت مسجدسلیمان در منطقه مناسبی صاحب ضربه ایستگاهی شدند که ارسال آن‌ها را علیرضا بیرانوند با یک خروج مناسب، دور کرد.

دقیقه ۳۰ : حرکت قشنگ بازیکنان پرسپولیس به وحدت هنانوف ختم شد، ولی باز هم این بازیکن با یک ارسال بی کیفیت، فرصت سوزی کرد.

دقیقه ۳۴: بازیکنان پرسپولیس چسبیده به محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شدند که امید عالیشاه پشت این توپ قرار گرفت و ضربه اش با بدشانسی تمام به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۳۶: رضا عنایتی و دستیاران او نسبت به قضاوت کوپال ناظمی معترض شدند که ناظمی از آن‌ها خواست به اعتراضات خود پایان بدهند.

دقیقه ۳۸: سریال مصدومیت‌ها در این بازی برای نفت مسجدسلیمانی‌ها تمامی ندارد و این بار نوبت پیمان میری بود که به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را خارج کند.

دقیقه ۳۹: حرکت زیبایی از سمت راست شکل گرفت که در نهایت ارسال زمینی مرتضی پورعلی گنجی و ضربه لئاندرو پریرا را فرهاد کرمانشاهی گرفت.

دقیقه ۴۱: پس از مهار ضربه لئاندرو پریرا، این بار نوبت فرهاد کرمانشاهی بود که احساس ناراحتی کند. البته خیلی زود مشخص شد او مشکلی برای ادامه بازی ندارد.

دقیقه ۱+۴۵: ارسال خطرناک از سمت چپ شکل گرفت، ولی عیسی آل کثیر به توپ نرسید و فرصت برای پرسپولیسی‌ها از دست رفت.

دقیقه ۵+۴۵ (پرسپولیس ۲ - ۰ صنعت نفت آبادان گل مهدی ترابی): حرکت قشنگی از سوی بازیکنان پرسپولیس شکل گرفت که توپ به مهدی ترابی رسید و این بازیکن پس از یک حرکت انفرادی و یک ضربه فنی زیبا، گل دوم پرسپولیس را زد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیسی ها به پایان رسید.

ساعت ۱۷:۵۵ :بازی در نیمه دوم آغاز شد.

دقیقه ۵۱ : بازیکنان پرسپولیس حرکتی را از سمت راست شکل دادند، ولی ارسال مهدی ترابی کیفیت و دقت لازم را نداشت و موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۵۵: بازیکنان نفت مسجدسلیمان چسبیده به محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شدند که رضا دهقانی پشت آن قرار گرفت و ضربه اش را به شکلی خطرناک زد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: بازیکنان نفت مسجدسلیمان باز هم صاحب ضربه ایستگاهی شدند که ارسال روی دروازه، با ضربه سر اسماعیل بابایی همراه بود و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۴: ضربه کاشته بازیکنان پرسپولیس را امید عالیشاه ارسال کرد که ارسال او را مدافعان نفت مسجدسلیمان برگشت دادند.

دقیقه ۷۰ : بازیکنان پرسپولیس حرکتی را از سمت راست شکل دادند، ولی پاس نهایی کمال کامیابی نیا کیفیت لازم را نداشت و به سیامک نعمتی نرسید تا موقعیت از دست برود.

دقیقه ۷۹ : یک برخورد بین لئاندرو پریرا و عقیل کعبی باعث شد این دو بازیکن با هم درگیر شوند که با دخالت داور مسابقه و بازیکنان دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان، ماجرا تمام شد.

دقیقه ۸۱: ارسال از سمت چپ شکل گرفت که ضربه سر آریا برزگر را علیرضا بیرانوند به سادگی آن را گرفت.

دقیقه ۸۸: پاس خوبی پشت مدافعان نفت مسجدسلیمان برای مهدی عبدی ارسال شد و این بازیکن به توپ رسید، ولی موفق نشد از آن استفاده‌ای کند.

دقیقه ۸۹ (پرسپولیس ۳ - ۰ نفت مسجد سلیمان/گل مهدی عبدی) : حرکت خوبی از سمت چپ شکل گرفت و وحید امیری توپ را به مهدی عبدی رساند که ضربه پای چپ این بازیکن تبدیل به گل سوم سرخ‌ها شد.

دقیقه ۹۰ : شش دقیقه زمان تلف شده اعلام شد.

این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
ایوول تبریک
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۲۰:۴۴ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
نفت مسجد سلیمان با اینهمه درامد باید در حد نام مسجد سلیمان هم که شده بازیکن بخره و بکار بگیره و برای نام مسجدسلیمان و باشگاهش هزینه کنه و پست به جیب بشه همانند سایر تیم‌های لیگ برتری
Iran (Islamic Republic of)
ت
۱۴:۵۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
اگر چند بهار دیگر ببینی چیزی می شوی آینده خوبی داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
درود بر ارتش سرخ با برد دوبل سپاهان تو ازادی جشن قهرمانی میگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ا
۲۰:۱۷ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
جمع کنید این مزخرفات را پرسپولیس 10 حیف کلمه مسجد و سلیمان که در رابطه با فوتبال آورده شود .
آخرین اخبار