برپایی ۱۸۰ غرفه و فروشگاه عرضه مستقیم کالا در چهارمحال و بختیاری

زمینه برپایی ۱۸۰ غرفه و فروشگاه عرضه مستقیم کالا در چهارمحال و بختیاری فراهم شد.

 رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از فراهم شدن زمینه برپایی ۱۸۰ غرفه و فروشگاه عرضه مستقیم کالا به مناسبت عید نوروز و همچنین پیش رو بودن ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

حسین برزگر افزود: عرضه مستقیم کالاهای مصرفی مردم از ۱۵ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا عید فطر ادامه دارد و در همین راستا بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان، علاوه‌بر فروشگاه‌هایی که کالاهای اساسی و یارانه‌ای را به صورت مستقیم عرضه می‌کنند، غرفه‌هایی در قالب نمایشگاه در ۲ نقطه از شهر که از سوی شهرداری جانمایی می‌شود، کالاهای اساسی و مصرفی مردم را عرضه می‌کند.

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: عرضه مستقیم کالا نقش مهمی در حذف واسطه‌ها و کنترل بازار دارد و مردم می‌توانند با قیمت مناسب‌تری کالاهای مصرفی خود را تهیه کنند.


بیشتر بخوانید


برزگر تثبیت قیمت‌ها در بازار را از مهمترین برنامه‌های این سازمان برشمرد و گفت: به مناسبت بازار شب عید نظارت بر قیمت‌ها تشدید می‌شود و بازرسان در شیفت‌های متعدد بر نحوه ارائه خدمات و عرضه کالاها نظارت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در خصوص تامین مرغ شب عید و ماه مبارک رمضان با کمبودی مواجه نیستیم، خاطرنشان کرد: برای فروشگاه‌های بزرگ و همچنین خرده‌فروشی‌ها به هر میزان که تقاضا داشته باشند مرغ توزیع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.