اختتامیه جشنواره ورزشی پاسداشت شهدای عرصه سلامت و امنیت

جشنواره ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری ویژه گرامیداشت دهه مبارک فجر و پاسداشت شهدای مدافع سلامت و امنیت با معرفی برترین ها به پایان رسید.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری آیین تجلیل از برترین‌های جشنواره ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری ویژه گرامیداشت دهه مبارک فجر و پاسداشت شهدای مدافع سلامت و امنیت خبر داد.

 عبدالواحد رحیمی افزود: امسال مسابقات ورزشی در ۳ مقطع شامل برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان آقا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جشنواره ورزشی دستگاه‌های اجرایی استان و مسابقات ویژه ایام الله دهه فجر درون دانشگاهی برگزار شد.

به گفته وی، در مجموع در المپیاد کشوری کارکنان آقا از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ۳۵ نفر از کارکنان این دانشگاه حضور پیدا کردند که پس از یک رقابت تنگاتنگ موفق به کسب ۶ طلا در رشته انفرادی، یک نقره در رشته انفرادی و یک برنز در رشته تیمی شدند.

رحیمی اضافه کرد: در بین تیم‌های منتخب کشوری نیز یکی از تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد موفق به کسب عنوان برتر شد که به نحو شایسته از این تیم تقدیر بعمل خواهد آمد.

سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اشتغال حدود ۱۰ هزار نفر در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان از حضور ۹۲۰ نفر از کارکنان در مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر امسال خبر داد و افزود: از این تعداد ۳۸۰ نفر خانم و ۵۴۰ نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: بیشترین استقبال در این دوره از رقابت‌های ورزشی با ۲۴۰ نفر شرکت کننده مربوط به رشته تیمی فوتسال بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر کارکنان به انجام فعالیت‌های ورزشی اظهار داشت: کارکنان حوزه سلامت بعنوان مشوقان و مروجین سلامت باید به داشتن فعالیت بدنی مناسبت توجه ویژه نشان دهند.

رحیمی ضمن تقدیر از همت والای اداره کل ورزش و جوانان استان در مدیریت برگزاری جشنواره ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی از درخشش این دانشگاه در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: کارکنان دانشگاه پس از یک دوره رقابت تنگاتنگ در ۶ رشته شامل والیبال و شنای بانوان، دارت، والیبال، شنا و فوتسال آقایان موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار