دستگیری سارقان منزل در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری سارقان منزل در این شهرستان با تلاش پلیس خبر داد.

علی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ابراز کرد: در تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مشخص شد که منزلش واقع در یکی از محله‌های شهر شاهرود، مورد دستبرد قرار گرفته و اموالی به ارزش ۵۰ میلیون تومان به سرقت رفته است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران آگاهی پلیس شهرستان شاهرود ضمن حضور در محل، به بررسی شیوه سرقت و تلاش برای شناسایی سارقان پرداختند.

کریمی ادامه داد: مأموران پلیس با فعال‌سازی منابع و مخبران و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی دو سارق و با هماهنگی قضایی، برای دستگیری آن‌ها در مخفی‌گاهشان اعزام شدند و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: متهمان در مواجه با ادله موجود، به یک به سرقت یادشده اعتراف و فرار کردند قصد فروش اموال مسروقه را داشتند که طی بازرسی صورت‌گرفته از مخفی‌گاهشان اموال مالباخته به ارزش ۵۰ میلیون تومان کشف شد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضایی، به شهروندان توصیه کرد: در مواقعی که به مدت طولانی منزل را ترک می‌کنند، نکات امنیتی را رعایت و اماکن خود را به تجهیزات بازدارنده مجهز کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک در محل، مراتب را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.