جشن نیکوکاری در مازندران برگزار می شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران از برگزاری جشن نیکوکاری در استان خبر داد.

مهدی رحمن زاده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال، جشن نیکوکاری از برنامه‌های ملی است که همزمان با سراسر کشور اسفند ماه در مازندران برگزار می‌شود.

او افزود:یکی از برنامه‌هایی که می‌تواند در رفع نیاز خانواده‌های تحت حمایت تاثیر گذار باشد، جشن نیکوکاری است که از بهمن ماه با توجه برنامه ریزی برای برگزاری این جشن همزمان با ایام ماه رجب در استان در حال انجام است و تاکنون ۱۸ میلیارد تومان جمع آوری شده است.

رحمن زاده گفت:امسال همه حوزه‌های کمیته امداد در اجرای برگزاری بهتر جشن نیکوکاری همکاری دارند و بر اساس نیازمندی‌هایی که در حوزه حمایت و حوزه تخصصی بررسی و اعلام شده، تلاش کارکنان این نهاد در رفع این نیاز‌ها است.

او افزود:ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها نیاز‌ها را از حوزه حمایت این نهاد، دریافت می‌کنند و همه کارکنان در حوزه‌های مختلف مانند مسکن، حمایتی، معیشتی، درمانی و... وارد میدان می‌شوند تا نیازمندان نیز سال نو خود را به شادی آغاز کنند.

رحمن زاده گفت: ۴۸۰ مرکز نیکوکاری در استان نیز در اجرای هرچه بهتر جشن نیکوکاری فعالیت و همکاری دارند و مردم نیک اندیش مازندران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این مراکز تحویل دهند.

او افزود:در روز پنجشنبه ۱۱ اسفندماه در همه میادین اصلی شهر‌های استان، پایگاه جشن نیکوکاری ایجاد می‌شود و دفاتر کمیته امداد نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم نوعدوست است.

رحمن زاده گفت: در روز جمعه ۱۲ اسفند ماه نیز در پایگاه‌های نماز جمعه سراسر استان این جشن برگزار و کمک‌های نمازگزاران جمع‌آوری می‌شود.

او افزود: همچنین در روزیکشنبه ۱۴ اسفندماه زنگ نیکوکاری در تمامی مدارس استان طنین انداز خواهد شد.

رحمن زاده گفت:۱۵ مرکز نیکوکاری آموزش و پرورش استان هم در جشن نیکوکاری فعالیت می‌کنند و جمع آوری کمک در سطح مدارس و توزیع بین نیازمندان با اولویت دانش آموزان تحت حمایت، توسط آنان انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار