مسافران نوروزی در زنجان با ۱۳۳ دستگاه اتوبوس جا به جا می‌شوند

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در تعطیلات نوروز ۱۳۳ دستگاه اتوبوس، ۴۰۵ مینی بوس و ۵۰۰ سواری به مسافران استان خدمات ارائه می‌دهند.

حمید سلمانیان رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به استقبال بسیار ناچیز زنجانی ها از پیش فروش بلیط اتوبوس نوروزی در زنجان اشاره کرد و افزود: با وجود اطلاع رسانی انجام گرفته شمار متقاضیان برای تهیه بلیط نسبت به مدت مشابه قبل کاهشی است.

وی اضافه کرد: این در حالی است که فروش بلیط به صورت اینترنتی از دوم اسفند و حضوری نیز از روز گذشته آغاز شده است و مسافران می توانند در محل پایانه‌های مسافربری و دفاتر فروش شرکت‌ها برای تهیه آن اقدام کنند.

این مسوول ادامه داد: تجارب سال های گذشته نیز نشان می دهد اغلب شهروندان برنامه ریزی سفر ندارند و در دقایق آخر سال برای تهیه بلیط اقدام می کنند و این موضوع خود مشکلات و معضلاتی به دنبال دارد.

وی اظهار داشت: بیشترین شمار مراجعه کنندگان برای تهیه بلیط های نوروزی از ۲۴ تا ۳۰ اسفند به وقوع می پیوندد و همین ازدحام امکان خدمت رسانی را با چالش مواجه می کند.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان به مزیت‌های سفر با اتوبوس چون کاهش هزینه‌های سفر، ایمنی بالا و استفاده از رانندگان مجرب اشاره و خاطرنشان کرد: با داشتن یکی از مجرب‌ترین ناوگان‌ها، آمادگی کامل داریم تا مردم و مسافران را بدون هیچ دغدغه‌ای جا به جا کنیم.

به گفته سلمانیان ستاد نوروزی این اداره کل از ۲۴ اسفند امسال آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال آینده نیز ادامه خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.