ملوان- فولاد، قوی سپید به دنبال پیروزی در لب کارون

در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال تیم ملوان بندرانزلی فردا در اهواز رودروی فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت.

در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس و از ساعت ۱۶ فردا تیم‌های ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان در ورزشگاه شهدای اهواز به مصاف هم می‌روند.

داوری این بازی بر عهده میثم حیدری با کمک‌های بهمن عبداللهی و صادق رستمی است.

این دو تیم در شرایطی رو دروری هم قرار خواهند گرفت که در بازی دور رفت شاگردان مازیار زارع در خانه ۳ بر یک حریف خود را شکست دادند.

ملوانان در حال حاضر با ۲۲ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفته اند و در این بازی در تلاش برای گرفتن امتیاز در این بازی خارج از خانه هستند.
ملوان در جام حذفی هم شکست خورده و از گردونه رقابت‌ها کنار رفته، ولی برای آن‌ها بقا در لیگ برتر و حضور در میانه‌های جدول اهمیت بیشتری نسبت به جام حذفی دارد.

در آن سوی میدان فولاد بدون سرمربی است و با ۲۴ امتیاز در مکان نهم ایستاده است.

جواد نکونام در قطر تیم فولاد را رها کرد و به تهران برگشت تا سعید رجبی دستیار او به عنوان سرمربی موقت این تیم در دیدار حساس با الهلال عربستان باشد و فولادی‌ها در آن بازی، فوتبال خوبی را هم به نمایش گذاشتند و بازنده‌ای سربلند بودند، اما اکنون که تیم به تهران برگشته رجبی هم از تیم فولاد استعفا کرد تا این باشگاه بدون سرمربی مقابل ملوان صف آرایی کند.

گفته می‌شود مانوئل مربی اسپانیایی فولاد در این مسابقه هدایت فنی را برعهده خواهد داشت و در واقع سرمربی جدید و موقت فولادی‌ها در اهواز رونمایی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.