استاندار چهارمحال و بختیاری؛

اولویت اصلی در حوزه جوانان، ایجاد اشتغال پایدار است

حیدری گفت: اولویت اصلی در حوزه جوانان ایجاد اشتغال پایدار است بنابراین باید در راستای توانمندسازی این قشر اقدامات لازم صورت بگیرد.

غلامعلی حیدری در نشست ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان نقش جوانان در پیشرفت کشور بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: باید از نیرو‌های جوان و توانمند برای پیشرفت کشور استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش‌هایی در راستای استفاده از ظرفیت جوانان صورت گرفته است، اما کافی نیست، افزود: اولویت اصلی در حوزه جوانان در استان ایجاد اشتغال پایدار است، باید در راستای توانمندسازی جوانان اقدامات لازم صورت بگیرد، جذب تسهیلات اشتغالزایی نیز باید با جدیت دنبال شود.

حیدری در ادامه با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی حائز اهمیت است، اضافه کرد: این مسئله به سلامت جامعه کمک می‌کند.


بیشتر بخوانید


وی با تاکید بر اینکه حفظ کانون خانواده بسیار مهم است، گفت: باید صلح و سازش زوجین در شرف طلاق در دستور کار قرار بگیرد، ازدواج جوانان و فرزندآوری باید مورد توجه قرار بگیرد، بانک‌ها به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات این حوزه عمل کنند.

حیدری با بیان اینکه تلاش شد تا از مدیران جوان در این استان در دولت سیزدهم استفاده شود، توضیح داد: اکثر مدیران تازه منصوب شده جوان هستند و اضافه شدن مدیران جوان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه مصوبات نشست ها باید با دقت اجرا شود، اظهار داشت: کمیته سامان‌دهی ازدواج، بانک اطلاعات سمن‌های چهارمحال و بختیاری، تعهدات دستگاه‌ها در حوزه فعال سازی شورای عالی ورزش و... از مصوبات نشست قبل بود.

حیدری تصریح کرد: مسائل و مشکلات چهارمحال و بختیاری از بالاترین سطح در کشور بررسی می‌شود، در بحران ناشی از بارش سنگین برف که بحران سفید نام دارد، مشکلات از بالاترین سطح پیگیری شد، برای بحران آب استان نیز جلسات بسیاری برگزار شده است.

وی افزود: مقرر شد برای توسعه کارخانه شیر خشک پگاه در این استان دو هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کند، همچین برای توسعه واحد‌های فولادی در استان نیز برنامه داریم.

حیدری با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه است، ادامه داد: باید با جهادتبیین به‌دنبال امیدآفرینی باشیم، اقدامات صورت گرفته باید توسط روابط‌عمومی‌ها بیان شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار