سری آ ایتالیا

کرومونزه ۲ - رم ۱/ شکست شاگردان مورینیو مقابل تیم قعرنشین

رم با قبول شکست دو بر یک مقابل کرمونزه، اولین برد فصل را به این تیم قعرنشین هدیه داد.

آ. اس. رم در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم سری آ میهمان کرمونزه بود و با نتیجه ۲-۱ مغلوب این تیم شد. شاگردان ژوزه مورینیو با قبول این شکست غیرمنتظره مقابل حریف قعر جدولی خود، فرصت عبور از لاتزیو و قرار گرفتن در فاصله دو امتیازی میلان و اینتر را از دست دادند تا با ۴۴ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار بگیرند.

کرمونزه که برای زنده نگه داشتن اندک شانس بقا در سری آ تلاش می‌کند، پیش از بازی امشب، آخرین برد خود را سه هفته پیش مقابل همین تیم رم در کوپا ایتالیا کسب کرده بود. این تیم در نیمه اول بازی امشب با تک گل فرانک سادیوت برنده راهی رختکن شد؛ مهاجم جوان میزبان، این گل را در دقیقه ۱۷ با یک شوت روی پای دیدنی از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند.

دو دقیقه بعد از شروع نیمه دوم، ژوزه مورینیو به علت اعتراض به داور اخراج شد تا شرایط رم سخت‌تر شود. شاگردان این مربی پرتغالی بالاخره در دقیقه ۷۱ و روی ضربه دقیقه اسپیناتزولا در موقعیت تک به تک موفق شدند گل تساوی را به ثمر برسانند.

بعد از گل تساوی رم، هر دو تیم موقعیت‌هایی برای زدن گل برتری داشتند تا اینکه کرمونزه در دقیقه ۸۳ با خطای پاتریسیو روی اوکرکه صاحب یک ضربه پنالتی شد؛ چیوفانی این ضربه را به گل تبدیل کرد تا کرومونزه دوباره از رم پیش افتاده و با حفظ همین نتیجه، ۲-۱ به پیروزی برسد.

این تیم با برتری امشب خود که اولین پیروزی این فصلش به شمار می‌رفت، ۱۲ امتیازی شده و با یک پله صعود، از رده آخر جدول فاصله گرفت.

برچسب ها: رم ، سری آ ایتالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار