فرماندار مهاباد:

سخت‌گیری بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج قابل قبول نیست

فرماندار ویژه مهاباد گفت: سخت‌گیری بی مورد و خارج از بخشنامه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به ویژه وام ازدواج قابل قبول نیست و حل این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه ساماندهی امور جوانان مهاباد گفت: پرداخت تسهیلات بانکی در راستای کمک به ازدواج و اشتغال جوانان باید با تسهیلگری بانک‌ها همراه باشد لذا با سخت گیری در تضامین بانکی برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: از بانک‌های عامل انتظار قانونی شکنی در پرداخت وام را نداشته و تنها درخواست داریم طبق بخشنامه‌های بانک مرکزی و براساس قوانین ابلاغی در پرداخت وام عمل کنند.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه روسای شعب بانکی موظف به اجرای سیاست‌های دولت برای کمک به جوانان و سایر اقشار هستند لذا تخطی از برنامه‌های پیش بینی شده پیگیری خواهد شد.
عباسی اجرای مسابقات ورزشی و شاد را یکی از نیاز‌های اصلی جامعه دانست و گفت: هر اندازه بتوان برنامه‌های مورد علاقه جوانان را بیشتر اجرا کرد در کاهش آسیب‌های اجتماعی موفق‌تر خواهیم بود.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری نشست‌های تخصصی با جوانان گفت: جلسات هم اندیشی با جوانان و افراد صاحب نظر برای شنیدن دغدغه و مشکلات آنان و پیگیری بهتر مسایل این قشر مهم در دستور کار قرار دارد.

عباسی جوانان از گران بهاترین سرمایه‌های نظام دانست و یادآور شد: باید آموزه‌های دینی، ادب و رفتار اسلامی از طریق ویژه برنامه‌های فرهنگی در بین جوانان تببین و تبلیغ شود تا بتوان در مقابل هجمه‌های دشمنان و تمرکز آن‌ها بر روی جوانان ایستادگی کنیم.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب اذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.