دستگیری ۷۴ فروشنده مواد مخدر در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری ۷۴ پفروشنده مواد مخدر در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

سرهنگ  علی سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: به منظور پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری عوامل انتظامی در سطح شهرستان ساوجبلاغ در بهمن ماه سال جاری به مرحله اجرا گذاشته شد.
 
او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی ۱۱ کیلو و ۱۰۴ گرم انواع مواد مخدر را کشف، ۷۴ نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر و ۱۰۶ نفر معتاد متجاهر را جمع آوری و تحویل مراکز مجاز ترک اعتیاد شدند.
 
سرهنگ سلیمانی خاطر نشان کرد: هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می‌شود.
 
وی اظهار داشت: با اجرای این طرح امت حزب اله و مسئولان شهرستانی از اقدامات به عمل آمده پلیس ساوجبلاغ ابراز رضایتمندی داشته و ار زحمات و تلاش کارکنان انتظامی تقدیر و تشکر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان بیان داشت: باور‌های غلط و نادرست نوجوانان و جوانان نسبت به معضل مواد مخدر، موجب گرایش آنان به این آسیب می‌شود که آگاهی و توجه والدین به این آسیب در محیط خانواده قطعا از گرفتار شدن فرزندان در دام اعتیاد پیشگیری می‌کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.