سایپا به سوپرلیگ راه یافت

بعد از برگزاری هفته آخر مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان، نوآ آمل و سایپا راهی سوپرلیگ شدند.

ظهر امروز از ساعت ۱۱، پنج دیدار از هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال زنان برگزار شد و دو مسابقه از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بودند. نوا آمل که قهرمانی‌اش در این مسابقات و صعودش به سوپرلیگ از هفته گذشته قطعی شده بود، در دیدار امروز میزبان تیم فولاد هرمزگان رده دومی بود. فولادی‌ها با توجه به فاصله یک امتیازی با تیم سوم جدول، یعنی سایپای تهران، نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار داشتند تا در صورت پیروزی احتمالی سایپا در دیدار همزمان مقابل آبان‌دخت البرز، صعود هرمزگانی‌ها به سوپرلیگ قطعی شود.

اما برخلاف تصورات و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه ممکن است آملی‌ها توان صددرصدی خود را برای دیدار پایانی مقابل هرمزگان به کار نگیرند، اما اینچنین نبود و در پایان یک دیدار نفس‌گیر، نوا آمل دیداری که با نتیجه ۲ بر ۰ عقب افتاده بود را در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ برنده شد تا با توجه به پیروزی ۶ بر ۱ سایپا مقابل آبان‌دخت البرز، این سایپا باشد که به همراه تیم آملی به طور قطعی به سوپرلیگ صعود می‌کند.

لازم به ذکر است که در هفته آتی دو تیم فولاد هرمزگان و مهرعظام تهران که در رتبه‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال زنان قرار گرفته‌اند، به مصاف تیم‌های هفتم و هشتم سوپرلیگ که به ترتیب هیات فوتبال نطنز و فجر شیراز هستند، خواهند رفت و در نهایت دو تیم برتر راهی سوپرلیگ فصل آتی خواهند شد تا تعداد تیم‌های حاضر در جدول سوپرلیگ از تعداد ۸ به ۱۰ افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار