کشف ۷ دستگاه خودروی سرقتی توسط پلیس سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان همچنین از دستگیری ۵ نفر سارق و کشف ۷ دستگاه خودروی سرقتی به ارزش تقریبی ۸ میلیارد ریال در طرح ۴۸ ساعته ماموران پلیس استان خبر داد.

سردار جلیلیان   گفت: با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت برخورد قاطعانه با سارقان، هنجارشکنان، قانون گریزان و مخلان نظم و امنیت در دستور کار ماموران پلیس استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی گفت: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و همچنین با تشکیل تیم‌های ویژه عملیاتی در ۴۸ ساعت گذشته موفق به دستگیری ۵ نفر سارق و کشف ۷ دستگاه خودروی سرقتی در سطح حوزه شهرستان زاهدان و دیگر شهرستان‌های استان شد.

سردار جلیلیان با بیان اینکه خودرو‌های کشف شده شامل ۴ دستگاه خودروی پراید، یک دستگاه خودروی سمند، یک دستگاه خودروی پیکان وانت و یکدستگاه خودروی پژو به ارزش تقریبی ۸ میلیارد ریال بوده است گفت: این اقدام موثر پلیس جلب رضایتمندی شهروندان استان را به دنبال داشته است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با تاکید بر مشارکت شهروندان در تحقق اهداف تعیین شده پلیس در حوزه امنیت گفت: برای تامین و ارتقاء آرامش شهروندان طرح و برنامه‌های متعدد و گسترده‌ای در دست اجرا داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار