۴ پروژه حوزه آبرسانی شهر ایلام کلنگ زنی و افتتاح شد

۴ پروژه حوزه آبرسانی شهر ایلام با حضور معاون امور مجلس ریاست جمهوری کلنگ زنی و افتتاح شد.

بهرام نیا، استاندار ایلام در این آیین گفت: تحول عظیمی در حوزه آبرسانی در استان ایلام انجام گرفته است، در جهاد آبرسانی استان ایلام از نظر درصد پیشرفت در مقام مقایسه با سایر استان‌ها در مقام نخست قرار دارد.

بهرام نیا افزود: در ابتدا تعداد روستا‌هایی که در طرح جهاد آبرسانی قرار گرفت ۱۲۸ روستا با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان بود که با رایزنی‌های صورت گرفته این تعداد روستا به ۲۰۰ مورد افزایش و اعتبار لازم نیز به ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: در شرایطی که کل کشور دچار تنش آبی بود، در یک اقدام جهادی و در یکی از بخش‌های محروم استان در هلیلان در کمتر از چهار ماه آب مورد نیاز یکی روستا‌های هلیلان تامین شد.

استاندار ایلام بیان کرد: توسعه زیرساخت‌ها در جهت رفع تنش آبی در دستور کار قرار دارد و امروز در آستانه میلاد منجی عالم بشریت امام زمان  پروژه‌های آبرسانی شهر ایلام افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

امروز پروژه آبرسانی به شهرک میلاد و مساکن ۶۴۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر ایلام، پروژه احداث مخزن ۳ هزار متر مکعبی زون ۶ شهری منطقه شهرک چالیمار و لایه مرزی شهرک جانبازان، پروژه احداث مخزن ۵ هزار متر مکعبی زون ۱ و ۲ شهری (منطقه بانبرز، بعثت و شهرک هجرت شهر ایلام) کلنگ زنی و پروژه‌های مخزن ۲ هزار کند مکعبی شهرک قائم شهر ایلام به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.