آغاز نصب اسکلت‌های فلزی در مناطق زلزله زده خوی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از آغاز نصب اسکلت‌های فلزی در واحد‌های احداثی بتن ریزی شده مناطق زلزله زده خوی خبر داد.

جعفر برزگر مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه با بتن ریزی ۱۰ واحد آرماتوربندی شده در روستای وار از مناطق زلزله زده شهرستان خوی نصب اسکلت‌های فلزی در واحد‌های احداثی بتن ریزی شده آغاز شد،

او افزود: عملیات آواربرداری واحد‌های احداثی نیز در ۱۶ محور با استقرار ۱۶۰ دستگاه ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان و قزوین و سایر دستگاه‌های خدمات رسان استان با سرعت ادامه دارد و تاکنون از مجموع ۲۱۲۰ واحد احداثی، آواربرداری ۱۰۳۱ واحد مسکونی در روستا‌ها به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه ابلاغ دستورکار‌های واحد‌های تعمیری در مناطق زلزله زده شهرستان خوی به سرعت ادامه دارد، عنوان کرد: این دستور کار‌ها تاکنون به ۱۵ هزار واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی زلزله زده شهرستان خوی برای تعمیر و سکونت شهروندان ابلاغ شده است.

برزگر اضافه کرد: لیست واحد‌های احداثی جهت صدور پروانه ساختمانی به مراجع صدور پروانه از جمله دهیاری‌ها و شهرداری ارسال شده است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرآیند صدور پروانه‌های ساختمانی در محل روستا‌ها و شهر‌ها صورت گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی افزود: مصالح ساختمانی از جمله سیمان و میلگرد مورد نیاز جهت شروع عملیات پی کنی و بتن ریزی از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن تأمین و به واحد‌های مسکونی روستایی آواربرداری شده توزیع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.