قرار گرفتن قزوین در وضعیت زرد کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین گفت: شهرستان قزوین در جدیدترین رنگ بندی کرونایی در وضعیت نسبتاَ پرخطر قرار گرفت.

 عبدالله دیدبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین گفت: براساس جدیدترین رنگ بندی‌ها علاوه بر قزوین، شهرستان آبیک نیز همچنان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

وی اظهار کرد: تعداد شهرستان‌های با وضعیت قرمز براساس رنگ بندی اعلام شده رو به افزایش است که نشان می‌دهد مردم باید شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

این مسوول گفت: استفاده از ماسک هنگام حضور در بیرون از منزل به ویژه فضا‌های سربسته و شلوغ، شستن دست‌ها با صابون و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اماکن پرازدحام همچنان از راه‌های مهم پیشگیری از کرونا به شمار می‌رود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین با بیان اینکه انواع واکسن کرونا برای تزریق به شهروندان در مراکز درمانی شامل خانه‌های بهداشت و مراکز جامع خدمات سلامت وجود دارد، افزود: تزریق واکسن کرونا برای تمامی افراد جامعه به ویژه افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و شهروندانی که از زمان آخرین تزریق واکسن آن‌ها ۶ ماه می‌گذرد، توصیه می‌شود.
کپی لینک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار