لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی اردبیل برای احتمال بارندگی در عید نوروز

معاون عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به احتمال بارندگی در تعطیلات عید نوروز، خواستار آمادگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با مدیریت بحران در استان شد.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: با توجه به شرایط آب‌وهوایی خاص استان و تغییرات احتمالی جوی، باید تمهیدات مرتبط با تردد مسافران در عید نوروز بیش‌تر فراهم شود و در صورت بروز بارش‌ها، آمادگی لازم وجود داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان افزود: دستگاه‌های امدادی و خدماتی از جمله سوخت، گاز و برق نیز برای بروز هرگونه شرایط جوی آمادگی داشته باشند و تمهیدات لازم پیش از بروز بحران احتمالی فراهم شود.

میرجعفریان ادامه داد: آمادگی جایگاه‌های سوخت، آگاه‌سازی کشاورزان و باغداران نسبت به سرمازدگی احتمالی، ذخیره‌سازی آرد برای مسافران و اطلاع‌رسانی به شهرداری‌ها و سازندگان ساختمان‌ها در خصوص وزش باد و بروز خسارت داربست‌ها، از جمله اقدامات پیشگیرانه بحران است.

او تصریح کرد: در این زمینه اطلاع‌رسانی به مردم از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی دارای اهمیت بوده و همکاری مدیران با رسانه‌ها از جمله صداوسیما مورد تأکید است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اظهار کرد: همچنین توجه راهداری، شهرداری‌ها و شورا‌های شهر به آسفالت، لکه‌گیری و خط‌کشی راه‌ها و خیابان‌های داخل شهر ضروری بوده و باید در این راستا اقدام شود.

در این نشست دستگاه‌های اجرایی مرتبط با مدیریت بحران استان اردبیل اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته را تشریح کردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار