اهدا کلید ۳ واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد

در حاشیه مراسم واگذاری ۲۳ هزار واحد مسکونی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کلید سه واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی اهدا شد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در حاشیه مراسم واگذاری ۲۳ هزار واحد مسکونی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) که با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی، رؤسای کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیج سازندگی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور همراه بود، گفت: امروز به بهانه سالروز تأسیس نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) دل نیازمندان در سطح کشور شاد شد.

او افزود: این کار به صورت مشارکتی بین نهاد‌های انقلابی با محوریت کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام شد سهم خراسان جنوبی از ۲۳ هزار واحد مسکو نی که در این مراسم تحویل می‌شد، یک هزار و ۳۸۰ واحد است.

قناعت تأکید کرد: خراسان جنوبی به لحاظ تعداد واحد‌های اجرا و تحویل شده از این ۲۳ هزار واحد، ششمین استان کشور است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: این کار بزرگ با همراهی نهاد‌هایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی انجام گرفت و توانستیم در پایان سال دل نیازمندان را شاد کنیم.

بهره‌گیری از ظرفیت شبکه خیران در تأمین مصالح ساختمانی، تأمین مسکن برای اقشاری که بیشترین نیاز را دارند، تکمیل واحد‌های مسکونی مربوط به مددجویان، اولویت تکمیل مسکن مددجویان در طرح نهضت ملی مسکن، هم آهنگ شدن نهاد‌ها در گره گشایی از مردم و بهره گیری از ظرفیت مردم از جمله مواردی بود که در این جلسه به آن اشاره و تأکید شد.

در پایان این جلسه کلید سه واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.