احداث ۴ ایستگاه جدید آتش‌نشانی در نقاط کور

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: مهمترین برنامه سال ۱۴۰۲ تجهیز سازمان آتش نشانی به دستاورد‌های جدید در حوزه پهپادی و دستگاه‌های سنگین آواربرداری است.

قدرت الله محمدی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد اولویت‌های کاری در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: مهمترین برنامه توجه ویژه به معیشت پرسنل آتش‌نشانی بود که به ۸۰ درصد از اهداف خود رسیدیم و اولویت بعدی شروع عملیات ساخت مسکن آتش‌نشانان بود که برنامه داریم ۳ هزار واحد بسازیم.

محمدی با اشاره به برنامه پیشگیری از حوادث اظهار کرد: در بحث پیشگیری برنامه داریم، تا ۱۲۹ ساختمان ناایمن، ایمن سازی شود و تا آخر سال احتمالا به ۱۰۰ ساختمان می‌رسد و در سال آینده نیز پیگیر هستیم تا ادامه پایش دیگر ساختمان‌های ناایمن شهر تهران نیز انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: مهمترین برنامه سال ۱۴۰۲ تجهیز سازمان آتش نشانی به دستگاه، تکنولوژی و دستاورد‌های جدید در حوزه پهپادی و همچنین دستگاه‌های سنگین آواربرداری است که در مناقصات سال ۱۴۰۲ توجه ویژه‌ای به آن شده است.

وی در مورد دیگر برنامه‌های سازمان متبوعش در سال ۱۴۰۲ افزود: ساخت ۴ ایستگاه جدید آتش‌نشانی در پهنه شهر تهران بر اساس نقاط کور که زمان رسیدن به حادثه زیاد بود، در دستور کار است تا شروع عملیات را در سال ۱۴۰۲ داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار