محور‌های مواصلاتی کرمانشاه آماده سفر‌های نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : محور‌های مواصلاتی کرمانشاه آماده سفر‌های نوروزی است.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در هشتادمین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، گفت : آماده سازی جاده‌ها برای آغاز سفر‌های نوروزی انجام شده و آماده پذیرایی از هموطنان هستیم.

وی با اشاره به رفع نقاط پرحادثه در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه، افزود: نقاط مصوب دارای تصادف در جاده‌های استان ۱۰۲ نقطه است که تعداد ۹۳ نقطه ایمن سازی و رفع شده و ۹ نقطه پرتصادف باقی مانده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: با کمک گرفتن از دیگر دستگاه‌ها در پی پوشش این ۹ نقطه باقی مانده هستیم و اقداماتی از جمله حضور مستمر گشت‌های راهداری، نصب علائم، نصب بنر‌های هشدار دهنده قبل از نقاط پر تصادف در دستور کار قرار گرفته است.

کرمی در خصوص ۱۹ نقطه پرتصادف مصوب سال‌جاری، گفت: به منظور اجرای طرح نوروزی، ایمن سازی و آشکارسازی نقاط در حد توان در حال اجرا است و احداث روشنایی نقطه‌ای، خط کشی، نصب علائم، تابلو و سایر اقدامات ایمنی در حال انجام است.

وی درباره عملیات اجرایی رفع نقاط پرتصادف، عنوان کرد: در تقاطع تویسرکان دستورات لازم برای پیمانکار صادر شده و به محض مساعد شدن هوا عملیات اجرایی آغاز می‌شود، تقاطع سلطان آباد درکه تفاهم نامه با استانداری امضا و در طی مراحل اداری برای برگزاری مناقصه است، دور برگردان کارخانه سیمان غرب تفاهم نامه در حال امضا است و قبل از سال هم پیمانکار مشخص می‌شود و نقطه پر تصادف برف آباد مطالعات اولیه طرح تکمیلی انجام گرفته و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

کرمی افزود: به منظور کاهش تصادفات جاده‌ای و در اختیار گذاشتن امکانات رفاهی در محور شریانی بزرگراه کربلا در ۲ نقطه مشخص شده طرح پویش همراهان سفر ایمن ۱۴۰۲ اجرا خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار