رفع مشکلات بین کشاورزان و منابع طبیعی لرستان تا پایان ۱۴۰۲

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از رفع مشکلات بین کشاورزان و منابع طبیعی تا پایان ۱۴۰۲ خبر داد.

سیدعماد شاهرخی اظهار کرد: با فضاسازی و تبلیغات دشمن، نه تنها در تولید گوشت در استان با مشکل مواجه نشدیم بلکه امروز در لرستان ۱۰۰ تن مرغ را به خارج از لرستان صادر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه علاوه بر تامین گوشت گرم موردنیاز استان، ۳۰۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در لرستان داریم، افزود: دولت گوشت مرغ را هر کیلو ۵۹ هزار تومان خریداری کرده و از ۱۸ اسفندماه در نمایشگاه‌هایی که دایر شده هر کیلو ۴۰ هزار تومان عرضه خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: براین اساس دولت هر کیلو مرغ را ۱۹ هزار تومان یارانه می‌دهد تا گوشت ارزانتر در اختیار مردم قرار گیرد و مرغ مورد نیاز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نمایشگاه‌ها عرضه مستقیم کالا عرضه خواهد شد.

شاهرخی دومین اقدام دولت سیزدهم را اصلاح الگوی کشت برشمرد و با بیان اینکه می‌خواهیم پس از گذشت ۵۰ سال در دولت سیزدهم اصلاح الگوی کشت را عملیاتی کنیم تا به اندازه کافی اقلام مورد نیاز و کالا‌های اساسی مردم را تامین کنیم، افزود: با تحقق این امر قطعا از نوسانات قیمت جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سومین کاری که دولت سیزدهم قرار است انجام دهد رفع تداخلات است که تا پایان سال ۱۴۰۲ یکبار برای همیشه تداخلات و مشکلات بین کشاورزان و منابع طبیعی مرتفع شود، اضافه کرد: تا سال ۱۴۰۴ تمام اسناد بخش کشاورزی برای همه کشاورزان صادر خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: چهارمین اقدام دولت سیزدهم، غرس یک میلیارد اصله درخت است که این موضوع از دیدگاه وزارت جهاد کشاورزی پایه است و بیش از این نیز نهال خواهیم کاشت و در لرستان با محوریت استاندار و سایر دستگاه‌های اجرایی لرستان این مهم محقق خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار