اهدای۱۱۰ دستگاه یخچال فریزر به مددجویان اصفهانی

مراسم اهدای ۱۱۰ دستگاه یخچال فریزر به مددجویان کمیته امداد، در هفته احسان و نیکوکاری و در آستانه نیمه شعبان، در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

۱۱۰ دستگاه یخچال فریزر در هفته احسان و نیکوکاری و همزمان با میلاد حضرت قائم (عج)، با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی، فرماندهان و بسیجیان ادارات کل و دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان، در آیینی به میزبانی گلستان شهدا، به خانواده های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان اهدا شد.

سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در این مراسم، با اشاره به فرمان رهبر انقلاب در نیمه شعبان سال۹۹ و شکل گیری نهضت کمک‌های مومنانه برای تامین معاش نیازمندان، گفت: نهضت کمک‌های مومنانه اکنون در قالب ۱۲ نوع خدمت در تمام استان‌ها و شهرستان‌های کشور درحال اجراست و امروز هم با مشارکت بسیج ادارات ۱۱۰ دستگاه یخچال به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان اهدا می‌شود.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، هم گفت: امسال با مشارکت بسیج ادارات و هم افزایی، در مرحله اول ۶۳ دستگاه همزمان در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به نیازمندام اهدا شد و امروز در مرحله دوم، ۱۱۰ دستگاه یخچال فریزر در قالب طرح شهید رجایی اهدا می‌شود.


او با تاکید بر اینکه تعامل بسیج سازندگ با کمیته امداد به تامین لوازم ضروری محدود نیست، ادامه داد: بسیج در قالب گروه‌های جهادی برای احداث و تکمیل مسکن روستایی مددجویان و در زمینه اشتغال با ایجاد پنل‌های خورشیدی یاریگر ماست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.